kenzo Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb laatst m'n pc opnieuw geinstalleerd, en de san andreas bestanden op andere pc gezet. Nu wil ik hem installeren, en mis ik een paar audio bestanden??? Namelijk in de map: Audio/Streams de files die ik mis zijn: MR NJ RE RG TK Ik zou op geen enkele wijze weten hoe ze weg kunnen zijn gekomen, maar ik heb ze niet meer. Omdat deze files niet klein zijn heb ik een ftp geopent. Als je zo aardig wilt zijn om ze erin te posten (of enkele), dan ben ik daar heel erg blij voor. dit kun je zo doen: Ga naar: ftp.83.149.105.8/ Gebruikersnaam: sanandreas wachtwoord: wachtwoord Audiofiles kunnen in de map Public_html geplaatst worden! Heel erg bedankt! Bewerkt: 22 september 2006 door kenzo Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik weet niet waarom, maar ik krijg allemaal een voorgevoel dat je GTA San Andreas illigaal verkregen hebt. Anders is het namelijk zeer eenvoudig op te lossen, de-installeren en weer opnieuw installeren en klaar, je bestanden zijn weer terug. Mocht het zo zijn dat je het illigaal verkregen hebt, kan ik je helaas niet verder helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.