Lord of War Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Onderwerp: rappers Soort design: Signature Size design: Eigen keuze Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M. Mijn inlevering komt na die van jou.
Lord of War Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Oké, Daan. Mijn inlevering komt na die van jou.
Lord of War Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Oké, dit is die van mij Dat de beste mag winnen.
Thabit Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Lord of War Beter design. Die van Daan007 is wat te bubbelachtig zeg maar, ik weet niet hoe ik dat effect moet noemen. >>> Door .Levi.: Stemmen is t/m 27 september Thabit, je bent dus te laat. Er heeft nog niemand gestemd dus Pb RonaldVC of mij als je de battle wilt laten verlengen met 2 dagen. Er kan dan weer opnieuw gestemt worden. De battle wordt met 2 dagen verlengt omdat er nog niemand gestemt heeft. Nu in ieder geval closed.<<< Bewerkt: 30 september 2006 door .Levi.
Recommended Posts