larsson244 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Nogmaals bedankt summerbase ik speel heerlijk online Nu heb ik een paar ofline vragen. waar is de silly chopper precies? en waar is roboi food markt precies ik hoop op snelle reacties Reageren
edwinb Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 je kan is even op www.wikigta.nl kijken Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik denk dat je de missies van koeriertje spelen bedoelt -roboi's ligt in Commerce(ls) zuidwesten van Pershing -Hippy shopper ligt in Queens (sf) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Nogmaals bedankt summerbase ik speel heerlijk online Nu heb ik een paar ofline vragen. waar is de silly chopper precies? en waar is roboi food markt precies ik hoop op snelle reacties Bedoel je de Hippy Shopper? Deze ligt in Queens, San Fierro: De dacht dit omdat je volgende vraag ook over de Courier missie gaat De Roboi's (<=?) Food Market is in Commerce te vinden: Reageren
larsson244 Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) Ik sta miss een beetje voor lul hiero maar ik heb queens en commerce doorzocht maar heb ze niet gevonden dus kunnen jullie het op een plaatje marken ofzo? sorry had het niet gezien dank je deze kan op slot! ow ja zijn er nog meer van deze behalve quarry en trucker? Bewerkt: 22 september 2006 door larsson244 Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 kijk gewoon op http://nl.wikigta.org/index.php/Koeriersmi..._San_Andreas%29 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.