dylijn Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 heey weet iemand hoe je op de xbox met 2 spelers kunt spelen Reageren
edwinb Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 San Andreas met 2 spelers, volgens mij gaat dat niet Reageren
Little Mister Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Tuurlijk wel.. Gewoon van die rode poppetjes zoeken door heel SA. Ik weet niet of het bij de Xbox is of zo maar ik denk het wel. Moet je eens bij Big Smoke zijn huis gaan kijken en daar bij 4 kapotte huisjes in het midden kijken. Reageren
brandbaar Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 precies wat je zei je ziet 4 kleine tuinhuisje in het midden zit ie een rode shit als je der doorheen loopt kanje met ze 2en een wijf en een man Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 je moet kijken ophttp://nl.wikigta.org/index.php/Two_Player..._San_Andreas%29 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.