koetje Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 OK ik heb alle pimp missies uitgespeeld. (10 hoertjes rondgereden) Toen ik dit had stond er mission past geloof ik met een teskt erbij van: you can now.. en iets met bitches. Uhm, wat kan ik nu wat ik voorheen nie kon? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 OK ik heb alle pimp missies uitgespeeld. (10 hoertjes rondgereden)Toen ik dit had stond er mission past geloof ik met een teskt erbij van: you can now.. en iets met bitches. Uhm, wat kan ik nu wat ik voorheen nie kon? Als beloning voor de Pimp missie word je betaald als je seks hebt met een prostituee. En hoe doe je dat dan? Simpel ga met je auto op de stoep staan, er komt vanzelf een vrouw langs gelopen die zegt: ''You want a good time Honey?''. Druk dan op Y, voor een positief antwood. Veel plezier! Reageren
Boris H. Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 hier is ook een cheat voor: maar die is alleen voor de PS2: Hoeren betalen je Right, L2, L2, Down, L2, Up, Up, L2, R2 Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 (bewerkt) ok leuk dat je een ps 2 gaat kopen welke kleur word het zwart of zilver >>> Door GTA-Sheep: Graag even ontopic blijven.....voer dit soort gesprekken maar via MSN<<< Bewerkt: 28 september 2006 door GTA-Sheep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.