gammie_ Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Beste leden, In gta sa heb ik een wagen gevonden waar Hydrauclics op zat, toen ik ermee naar de tune grage reed wou ik het eraf halen maar dat lukte niet, nou is mijn vraag is het mogelijk om de Hydrauclics eraf te halen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) ik dacht wel naar de tune garage gaan maar blijkbaar dus niet dus dan denk ik dat het niet mogelijk is..... EDIT: Het is niet mogelijk zag ik net nog...... Bewerkt: 22 september 2006 door VWO-er Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ik dacht wel naar de tune garage gaan maar blijkbaar dus niet dus dan denk ik dat het niet mogelijk is.....EDIT: Het is niet mogelijk zag ik net nog...... Oke bedankt voor je reactie, jammer dat het niet kan.... Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 je kan wel hydraulics erop zetten (tuning) maar niet meer ervan af halen, vind ik ook stom Reageren
Bassiej Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 waarom zou je het eraf willen halen ? Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 je kan bv. niet meer om de bocht kijken Reageren
Bassiej Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 oja, dat is op de ps2 / xbox ik heb SA op de pc, dus voor mij maakt het niet uit Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ik heb hem ook op de pc hoor Maar ik wil ze er graag af halen omdat ik het een beetje iritant vind dat als je op gewone hoogte rijd hij in een bocht of over een stoeprandje over de weg schuurt... en ik wil gewoon een normale hoogte vind Hydrauclics niet mooi staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.