.Timothy Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) Ik heb even een vraagie Wat moet ik doen nadat ik de keycard van Millie heb???? Krijg ik een telefoontje van Woozie???? P.S. Ik heb verant meadows en een missie van zero in SF nog niet gedaan + nog de missies van Leone.... Bewerkt: 22 september 2006 door VWO-er Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) Ik heb even een vraagieWat moet ik doen nadat ik de keycard van Millie heb???? Krijg ik een telefoontje van Woozie???? P.S. Ik heb verant meadows en een missie van zero in SF nog niet gedaan + nog de missies van Leone.... Je krijgt dan inderdaad een telefoontje van Woozie. Je moet er dus wel voor zorgen dat je de 4 missies op je vliegtuig hebt gehaald: N.O.E. Stowaway Black Project Green Goo Dan moet je gewoon even rondrijden of iets dergelijks, een paar keer opslaan als het telefoontje nog niet komt, en dan kan je de bank gaan overvallen! Bewerkt: 22 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik heb even een vraagieWat moet ik doen nadat ik de keycard van Millie heb???? Krijg ik een telefoontje van Woozie???? P.S. Ik heb verant meadows en een missie van zero in SF nog niet gedaan + nog de missies van Leone.... Als je de Key Card van Millie hebt word je vanzelf door Woozie gebeld . Pas Op! Je moet de Missies van Verdant Meadows gehaald hebben om 'Breaking the Bank at Caligula's' te kunnen doen. Dus je moet gedaan hebben: N.O.E. Stowaway Black Project Green Go Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 OK, bedankt, ALLEBEI........ Weet ik dat ook weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.