SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 wie weet hoe het respect systeem in elkaar steekt waar krijg je respect van (missies en sprayen, i know) en wanneer gaat je respect omlaag?? wel zo makkelijk als ik t ff weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 je respect gaat omlaag als je je hoodies begint neer te schieten , dat heb ik zelf ondervonden en het gaat omhoog door teretorium over te nemen missies te doen dan komt er elke keer op respect + Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 is da de eenige manier om respect te verdienen in gta san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 zijn er NIE meer mogelijkheden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Kleding dragen, gangleden van andere gangs killen ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Met gangwars oppasse da nie je eige gans dood gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) hoe zie je eigen gang der eigelijk uit ik kan die niet uit elkaar houden Bewerkt: 5 november 2004 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Groene Kleding ... Do's and Don'ts : Dealer vermoorden : + 0.005% Gang lid vermoordne: + 0.5% Eigen gang lid vermoorden: - 0.005% Een gang lid van je wordt vermoord: - 2% Gebied veroverd: + 30% Gebied verloren: - 3% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 aaaaaaaa oke en wat bedoel je met terein verloren en gewonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Groene Kleding ...Do's and Don'ts : Dealer vermoorden : + 0.005% Gang lid vermoordne: + 0.5% Eigen gang lid vermoorden: - 0.005% Een gang lid van je wordt vermoord: - 2% Gebied veroverd: + 30% Gebied verloren: - 3% HIER heb ik wat aan! :kickass: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 aaaaaaaa okeen wat bedoel je met terein verloren en gewonen. Kom je later in Los Santos nog achter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) -gangwars/domination -missions -kleding -tattoo's -kapper -trainen -politie neerknallen/veel sterren ect. ect best simpel als je er goed over na denkt (@ se7en als je gangmember dood gaat gaat het van je groene gedeelte "tijdelijke gedeelte" af niet van je witte balk) Bewerkt: 5 november 2004 door Djago Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (@ se7en als je gangmember dood gaat gaat het van je groene gedeelte "tijdelijke gedeelte" af niet van je witte balk) Zo staat het in de Official Strategy Guide, dus ik neem aan van wel .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Zo staat het in de Official Strategy Guide, dus ik neem aan van wel .... aah okeej is me niet opgevallen zie altijd als me members in een gangwar zijn doodgegaan dat er respect van het groene gedeelte afgaat Bewerkt: 5 november 2004 door Djago Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 aaaaaaaa okeen wat bedoel je met terein verloren en gewonen. je hebt je eigen territorium Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.