Jump to content

Welk systeem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze gebruiken natuurlijk eigen programmatuur zoals bijna alle grote websites doen.

Wat kleinere grote websites gebruiken meestal in opdracht gemaakte speciale software.

Kortom als je zoiets wilt kan je maar beter beginnen met het leren van PHP en het gebruik maken van MySQL.

Tevens kan je gaan sparen voor servers.

Geplaatst:
Reken er maar op dat je voor het maken van zoiets, wel een paar jaar uit moet trekken. :Y

Jaren zijn nogal relatief om te zeggen he als je een jaar lang elke dag 2uur bezig bent met PHP zal je al wel vrij ver gevorderd zijn in tegenstelling tot een jaar lang 1keer in de week een uurtje met PHP bezig zijn.

Allersiends ik ben al ongeveer 2 jaar (denk ik ik weet het eigelijk zelf niet :puh:) met PHP bezig en ik denk toch dat ik er zogoed als elke dag (soms een week of "zelfs" een maand niet) mee in aanraking kom (ong 30minuten of korter) en dat ik toch wel tot de "gevorderden" hoor. (En niet iedereen leert even snel/traag he -Roy-)

Maar ik kan je wel de tip geven oefen VEEL en begin niet direkt met de grote dingen probeer eerst heel simpel en zorg dat er nergens code is die je niet begrijpt en als er zo'n code is; zoek het dan op wat die code doet ;).

Geplaatst:

Reken er maar op dat je voor het maken van zoiets, wel een paar jaar uit moet trekken. :Y

Jaren zijn nogal relatief om te zeggen he als je een jaar lang elke dag 2uur bezig bent met PHP zal je al wel vrij ver gevorderd zijn in tegenstelling tot een jaar lang 1keer in de week een uurtje met PHP bezig zijn.

Allersiends ik ben al ongeveer 2 jaar (denk ik ik weet het eigelijk zelf niet :puh: ) met PHP bezig en ik denk toch dat ik er zogoed als elke dag (soms een week of "zelfs" een maand niet) mee in aanraking kom (ong 30minuten of korter) en dat ik toch wel tot de "gevorderden" hoor. (En niet iedereen leert even snel/traag he -Roy-)

Maar ik kan je wel de tip geven oefen VEEL en begin niet direkt met de grote dingen probeer eerst heel simpel en zorg dat er nergens code is die je niet begrijpt en als er zo'n code is; zoek het dan op wat die code doet ;) .

Ok maar een gemiddeld persoon doet er waarschijnlijk wel lang over. Ik krijg nu net een beetje css onder de knie. Dan kan ik straks (waarschijnlijk) met PHP gaan beginnen. Als ik dat onder de knie heb wil ik MYSQL gaan leren, en dan net zo goed worden als Argon. :engel:

Geplaatst:

Is het ook mogelijk om wat dingen van andere systemen te veranderen en in jou systeem te zetten.

Kan je met php ook al websites een design geven?

Geplaatst:
Is het ook mogelijk om wat dingen van andere systemen te veranderen en in jou systeem te zetten.

Kan je met php ook al websites een design geven?

Dat heet rippen en is dus slecht.

En via css/php wel, maar zonder images is het nogal kaal.

Geplaatst: (bewerkt)

Dus het mag niet (heb het ook niet gedaan) maar is er een systeem waar het wel mag (zo niet dan ga ik weer verder met mijn systeem.

Is het mogelijk om met php een online RPG game te maken?

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:
Dus het mag niet (heb het ook niet gedaan) maar is er een systeem waar het wel mag (zo niet dan ga ik weer verder met mijn systeem.

Is het mogelijk om met php een online RPG game te maken?

Ja dat is mogelijk, en je mag alle opensource codes aanpassen en veranderen zoals je wilt zolang je de copyright van de makers maar laat staan.

Maar je moet zeker niet beginnen met direkt zo'n game te maken. Voor de beste PHPer duurd dat ook even om zoiets te maken (ik heb het over een weekje of 2 werken (dan heb je wel een compleet systeem)).

En met PHP kan je niet designen ofzo dat doe je met HTML/XHYML/CSS (opmaaktalen dus != programeer talen)etc. "programeren" doe je dan met PHP, MySQL, CGI, ...

Geplaatst:
En als ik mijn eigen copyright er nou bij zet is het dan nog rippen.

Duh. Lijkt me logisch als ik een site rip, en gewoon copyright Jos verander door copyright Zim

Geplaatst:
Nee ik bedoel dat hun copyright er staat en de mijne erbij.

ja dan nog. Je mag in principe niet zomaar iets gebruiken en verandern zonder toestemming van diegene die het copyright in handen heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...