Donwell Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Hallo allemaal, Ik heb pas geleden de n00b mode geïnstalleerd, (ja, mij lijkt het ook wel leuk ) maar ik krijg telkens in de missie OG LOC van Big Smoke een error, van rapport wel/niet verzenden. Wat kan ik hier tegen doen? Alvast bedankt, Donwell Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Dat kan zijn ja. Als je de N00bmode hebt geïnstalleerd, dan is het helaas zo dat de savegames die je op dat moment hebt het niet meer (goed) doen. Zodra je de N00bmode hebt geïnstalleerd, zul je dus meestal ook een nieuwe game moeten starten. Kijk voor meer informatie ook eens hier: Klik Alle resultaten, gezocht op n00bmode Reageren
Donwell Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Nee, ik heb een nieuw spel gestart, maar bij de missie OG LOC loopt hij op een gegeven moment vast Reageren
Boris H. Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 dan moet je alles uitzetten oneindig healt oneindig ammo enz. dan doet het waarschijnlijk wel. Reageren
Damos Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Zet alles uit bij haast elke missie krijg je dit wel. Reageren
Donwell Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Hij is me eindelijk gelukt zonder error, en sommige dingen stonden volgens mij ook wel aan! Heb nog geen error weer gehad. Volgende keer zal ik aan deze tips denken, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.