Jorair Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) ik wist niet goed waar ik het moest zetten, maar het heeft met modden te maken dus zet ik het maar hier als ik andere auto's in vice city wil zetten met de img-tool, en ik klik als ik klaar ben op 'rebuild archive' komt er dit : 'read beyond end of file', wat betekent dit en hoe krijg ik het weg zodat ik weer auto's in vc kan zetten? oh ja, hoe weet je of je V.1 of V.2 hebt? (ik vraag dit nu maar omdat ik er anders weer een topic moet voor openen) Bewerkt: 23 september 2006 door Jorair Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ga eens naar de map waar het desbetreffende bestandje staat, wat je hebt vervangen voor de ouwe auto, hiermee bedoel ik dus de .TXD en .DFF van de gemodifeerde auto. Dan doe je rechtermuisknop, eigenschappen, dan vink je alleen lezen uit: Rebuild je Archive nou nog eens, en kijk of het helpt, anders kan je altijd nog even dit checken Reageren
Jorair Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 stom van me, anders vink ik altijd 'alleen lezen' af , maar nu was ik het meermaals vergeten bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.