Rullez Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Jongens ik ben bezig met een forum en gebruik als host Freehostia. Nou ben ik dus aan het uploaden. Dan stopt hij ermee. Daan vraagt hij om een passwordt ik voor het in maar dan weigerd hij hem dus wat moet ik nou toch doen. Reageren
Gangsta Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Freehostia is op dit moment offline. Daar ligt het vast aan. Wanneer Freehostia weer online is, probeer het even dan opnieuw. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Waar kan je dat precies vinden dat het offline of online is. Reageren
Damos Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Als je naar de site wil gaan kan je er niet op. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ik kan gewoon die site op hoor. Reageren
Argon Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ik kan gewoon die site op hoor. Ben je zeker dat je de gegevens juist gebruikt en dat het de juiste gegevens zijn? Je kan altijd je host conacteren en vragen of er problemen zijn Reageren
Rullez Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ??? Ik kan gewoon uploaden. Maar hij stpt er halve wegen mee. Dan heb ik alle gegevens toch Reageren
Damos Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ja dat is waar maar zoals Argon al zegt kan je beter contact opnemen met de host. Btw: welk forum gebruik je misscien ligt het daar aan. Reageren
Zim Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ??? Ik kan gewoon uploaden. Maar hij stpt er halve wegen mee. Dan heb ik alle gegevens toch Ligt vermoedelijk niet aan de host, maar aan de verbinding. Ik heb dit ook soms, maar ik begin terug upteloaden van waar hij is gestopt. Dus geen reden tot paniek. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ja dat is waar maar zoals Argon al zegt kan je beter contact opnemen met de host.Btw: welk forum gebruik je misscien ligt het daar aan. Wat bedoel je prcies? Reageren
Damos Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Dat jou computer niet goed verbind met Freehostia. Zorg dat je internet verbinding goed werkt. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ja dat is waar maar zoals Argon al zegt kan je beter contact opnemen met de host. Btw: welk forum gebruik je misscien ligt het daar aan. Wat bedoel je prcies? Hij bedoeld wel systeem gebruik je.. Dus welke, ik neem aan dat je een van de onderstaande gebruikt: Invision Power Board PhpBB VBulletin Reageren
Argon Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ik denk dat het eraan ligt dat je gewoon een slechte FTP client gebruikt, probeer is met een speciaal gemaakt programma hiervoor. Lijstje met handige FTP client's: WMCity.nl Download database Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.