Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

na een lange tijd heb ik weer eens een mod gemaak

gallery49nh9.th.jpg

zoals je op de foto kunt zien is de toren wel heel erg donker. dit moet nog gemaakt worden

Geplaatst:
na een lange tijd heb ik weer eens een mod gemaak

gallery49nh9.th.jpg

zoals je op de foto kunt zien is de toren wel heel erg donker. dit moet nog gemaakt worden

Ziet er best wel vet uit... Alleen de locatie is niet helemaal geschikt :schater:

Geplaatst:
het is alleen de test lokatie om te zien hoe de toren in gta zou staan

maar als je ideeen hebben zeg het maar

Je kan verschillende dingen doen. Je kan hem bijvoorbeeld ergens in de natuur zetten waar je uitzicht hebt op mensen, en ze bijvoorbeeld kan snipen. Ook kan je het platform iets breder maken en er een soort van 'Bunker' opzetten waar je kan binnengaan als de politie achter je aan zit en wat bribes inzetten. Qua uitzicht zou ik hem iets lichter maken en voor de rest zijn er nog genoeg ideeen die je kan uitvoeren.. :)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ubber geil..

moi gemaakt heb je dat trappetje zelf gemaakt of heb jee een dff geimported uit gta???

mooi getexd/geuvw d.

klein uvw bugje aan de boven kant (geloof ik)

voor de rest toppie.

7/10

why?

nou het is niet zo heel groot nou naja en hmmm.

ik geef toch maar een 8/10

grtz.. Gybrus ©reations

EDIT ik weet niet of je met coleditor 2 werkt maar ik zou een batch conversasion erover heen halen dus over je col daardoor worden de meeste bugs veroorzaakt in het 3ds script eruit gehaalt zodat je maneke niet zwart wordt en onzichtbare mure gaan meestal weg ik zou het eens proberen.

grtz. Gybrus ©reations

Bewerkt: door gybrus
Geplaatst:

1 bugje? de toren zit vol met bugs. ik zou niet weten hoe dit komt maar ik ben er mee gestopt omdat het teveel werk is om alle bugs er uit te halen.

voor een domme toren maar het was eigelijk een soort van tussen creatie om dat ik niets kon verzinnen

• 3 weken later...
Geplaatst:

het zou wel blij zijn als ik jou was zou ik doorgaan maar als je geen zin hebt dan laat maat jammer dat ik het nie kan

het zou wel een goede mod zijn dan kun je lekker snipe

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Vette mod! Ga zeker ff downloaden ;)

EDIT: 'k heb ff gedownload... hij staat goed ;)

Bewerkt: door ourvoice
Geplaatst:

vette mod.. alleen je gaat hem toch noch wel verplaatsen hea?! 8) verder lijkt het mij vet moeilijk om te maken dus daarvoor mijn :klap:

Geplaatst:

Ziet er goed uit, ik vind deze al een stuk beter dan de eerste die je had gemaakt :Y

Goed werk EXIT zoals altijd :Y:klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...