larsson244 Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 uhmm op wiki gta staat de stafford als locatie in een garage onder een hotel maar ik kom niet in die garage hoe ? krijg ik de stafford Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) uhmm op wiki gta staat de stafford als locatie in een garage onder een hotel maar ik kom niet in die garage hoe ? krijg ik de stafford Hij staat niet in een Garage maar naast een trap voor het Hotel. (Dit hotel kun je tevens ook kopen). hij staat onder de luifel naast een trap dus. Voor de duidelijk heid zal ik nog even een kaartje maken . Kaartje: Hij staat er alleen als je bij het Export bord bent waar je hem voor moet Exporteren. Na het Exporteren van die voertuig staat hij er NOOIT meer, ookal pak je er een van de weg. Bewerkt: 23 september 2006 door ASPHALT Reageren
Preddy Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 hij staat idd links van de trap en alleen wanneer de Stafford kan worden ge-exporteerd bij de import/export (dus dat ie op het lijstje staat) Reageren
larsson244 Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) Maar ik heb een suite daar gekcoht en er staat geen stafford!!! en ik vond hem zo mooi ow dus ik moet eerst tig autos exporteeren voordat ik hem kan krijgen dan is uie wel heel zedzaam uhmm op wiki gta staat de stafford als locatie in een garage onder een hotel maar ik kom niet in die garage hoe ? krijg ik de stafford Hij staat niet in een Garage maar naast een trap voor het Hotel. (Dit hotel kun je tevens ook kopen). hij staat onder de luifel naast een trap dus. Voor de duidelijk heid zal ik nog even een kaartje maken . Kaartje: Hij staat er alleen als je bij het Export bord bent waar je hem voor moet Exporteren. Na het Exporteren van die voertuig staat hij er NOOIT meer, ookal pak je er een van de weg. ik heb 4 dagen op de weg gezocht en heb er nooit een gevonden ik denk dat ze niet rondrijden alsnog ebdankt Bewerkt: 23 september 2006 door larsson244 Reageren
Preddy Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Kheb ze wel eens zien rondrijden op The Strip. Das echter niet vaak geweest. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) Maar ik heb een suite daar gekcoht en er staat geen stafford!!! en ik vond hem zo mooi ow dus ik moet eerst tig autos exporteeren voordat ik hem kan krijgen dan is uie wel heel zedzaam Neen, voor de duidelijkheid: Hij staat er alleen als je bij het Export bord bent waarvoor je hem moet hebben. Dit is (Volgensmij) Bord 2. Als je de auto hebt exporteerd zal hij er niet meer staan, ookal heb je hem van iemand gestolen. Ze rijden dus ook rond . Als je hem hebt geëxporteerd kun je hem nog Importeren. Dit doe je door in de marker te gaan staan voor het bord en de auto te kiezen. Helaas kun je de auto maar op 1 dag importeren, dit is voor elk voertuig anders. Dus als de Stafford bijv. onder Dinsdag staat kun je hem alleen op Dinsdag importeren en niet op een andere dag. Om te kijken welke dag het is moet je gewoon in-game op L1 drukken (PS2). Op de PC in het volgensmij TAB Bewerkt: 23 september 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.