gtauitspelen Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Hallo! Wie o wie kan voor mij A home in the hills uitspelen? Ik krijg die auto nooit te pakken met die trage bak van mij. Het liefst zonder mods of cheats. Alvast heel erg bedankt! GTASAsf1.b
VforV Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) Ik wil wel proberen . Edeit: De savegame blijkt niet te werken. Telkens wanneer ik de savegame laad, valt het spel uit en krijg ik deze foutmelding: Nu was ik SummerBase eens voor () en nu kan ik hem niet voltooien . Welke versie van GTA San Andreas heb je? v1 of v2? @-Matthijs-: Ok, doe jij hem dan maar . @-Matthijs- 2: Ah, ik snap het al. Ik heb namelijk versie 2. Bewerkt: 23 september 2006 door VforV
-Matthijs- Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) A home in the hills - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! @VorfV, volgens mij is het gewoon V1. Bewerkt: 23 september 2006 door -Matthijs-
gtauitspelen Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ah helemaal goed! Thnx -Matthijs-! En bedankt voor de moeite VforV! Weet niet wat er mis is gegaan... Ik kan in ieder geval weer verder!
Recommended Posts