Jump to content

Nog even wat

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi ik heb nu de missies van verdant meadows gedaan heb de keycard van millie maar ik krijg nog niks te horen van Woozie :?

P.S. ik heb nog niet de missies van Leone gedaan

Edit: sorry voor het topic; stond al iets van mij.....

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Hoi ik heb nu de missies van verdant meadows gedaan heb de keycard van millie maar ik krijg nog niks te horen van Woozie :?

P.S. ik heb nog niet de missies van Leone gedaan

Als je de keycard hebt kreeg je naar mijn weten een telefoontje van Woozie om te vragen of je de keycard al in je bezit 'gekregen' had. Wacht dus gewoon nog even en speel wat en Woozie zal vanzelf wel bellen. In de tussentijd kan je bijvoorbeeld de missie's van Leone doen, en tegen die tijd zal hij wel gebeld hebben. Reken er ook op dat je niet kan opgebeld worden als je in de wagen zit. ;)

Geplaatst:

Volgens mij moet je eerst alle andere missies van Woozie gehaald hebben om Breaking the Bank at Caligula's te kunnen starten. Dus, weet je zeker dat je de missie/cutscene van Fish in a Barrel al gedaan hebt? Ook moet je natuurlijk eerst de missie 'Up, Up and Away' gehaald hebben, maar dat is natuurlijk logisch. ;)

Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat Woozie je niet gelijk belt, stap dan een paar keer in en uit een wagen of probeer een paar keer te saven.

Geplaatst:

Even wat ik gedaan heb:

alles van Woozie dus ook de cutscene waar je mede-eigenaar wordt....

van Heist

Verdant Meadows

Madd Dogg

Tenpenny 1e messie; 2e kan niet....

Ken Rosenberg

The Truth

volgen mij zijn dit ze

Geplaatst:

Je moet de missie "Up, up and away" voltooid hebben, want pas hierna doe je de missie waarbij je Caligula's overvalt. Als je deze (en de missie's daarvoor) nog niet gedaan hebt is het logisch dat je deze nog niet kan doen, want slechts na voorgenoemde missie is "Breaking the bank at Caligula's" beschikbaar na een telefoontje van Woozie. Doe dus even de missie's die je nog niet gedaan hebt. Heb ik het verkeerd volg dan gewoon bovengenoemde raad op ! :cya:

Geplaatst:
Ik heb de van heist toch gedaan????

Behalve Breaking bank at caligula's

Misschien een idee om je savegame hier even weg te zetten? Kan iemand even kijken of hij/zij ziet wat er nog gedaan moet hebben. Als ik me goed herinner heb je hem op de PC, dus is dat makkelijk zat :).

Geplaatst:

Ik weet het probleem al, VWO-er zegt dat hij de High Noon missie van C.R.A.S.H nog niet heeft gespeeld. Of beter gezegt dat hij het nog niet kan spelen. Om High Noon te spelen moet je eerst Misappropriation en Freefall hebben gehaald. Wanneer je High Noon, Green Goo, Madd Dogg, Freefall hebt gehaald komt Saint Mark's Bistro vrij. Wanneer je Up, Up and Away en Saint Mark's Bistro dus gehaald hebt komt Breaking the Bank at Caligula's dus pas vrij.

Doe dus al deze missie voordat je Breaking the Bank at Caligula's kunt spelen.

Wanneer je Saint Mark's Bistro hebt gedaan komt A Home in the Hills ook vrij.

Succes!

Geplaatst:

Aaah, ok bedankt.......

ik dacht al....

ik moet nog eerst dus Freefall doen :( (rotmissie :([/font])

end daarna ben ik dus weer in LS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...