gtasa Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 heb een vraagje?? kun je weer je eigen muziek in gta SA steke zoals in gta VICE CITY?? zoja hoe?? gtrz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 heb een vraagje??kun je weer je eigen muziek in gta SA steke zoals in gta VICE CITY?? zoja hoe?? gtrz Het werkt wel net zo als in Vicecity waar je je nummers in een bepaalde map moet zetten. Voor San Andreas moet je de liedjes in je map User Tracks zetten, die kan je vinden in je GTA San Andreas User files. En die map kun je vinden in de map Mijn Documenten. Daarna als je je nummers in de map hebt gezet start je je spel en ga naar Options > Audio Options > User Track Options en druk dan op Scan User Tracks. Daarna kun je je spel loaden, en als muziekzender moet je User Track Player hebben. Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 het moeten uiteraar wel WMA'tjes of MP3's zijn....... Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Volgens mij konden er alleen maar MP3's op. Ik had ook WMA bestanden erop gezet maar dat speelt hij echt niet af. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Volgens mij konden er alleen maar MP3's op. Ik had ook WMA bestanden erop gezet maar dat speelt hij echt niet af. WMA Bestanden kunnen wel degelijk afgespeeld worden in San Andreas. Bij mij in ieder geval wel. Misschien heb je niet op scan user tracks gedrukt ofzo? Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ja misschien zou ik het wel vergeten kunnen zijn. Ik zou het niet weten. Maarja nu weet ik dat ook weer dat die bestanden er ook in afgespeeld kunnen worden. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Gebruik voor je een topic opent eerst de zoekfunctie. dit is al topic nr 36 over dit onderwerp Ontopic : bij mij speelt hij wel gewoon MP3's en WMA's af dus het gaat allebei Reageren
koetje Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Kan je de naam van de User Track Player zender ook veranderen?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Kan je de naam van de User Track Player zender ook veranderen?? Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) Je kunt de naam van de user Track zeker veranderen. Met de gxteditor kun je de american .gxt aanpassen. Daarmee verander je alle namen die je maar wilt. Bewerkt: 23 september 2006 door HerrieM Reageren
Warrior Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Je kunt de naam van de user Track zeker veranderen.Met de gxteditor kun je de american .gxt aanpassen. Daarmee verander je alle namen die je maar wilt. en waar kan je die gxteditor dan vinden? Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 en waar kan je die gxteditor dan vinden? De San Andreas GXT Editor kan je natuurlijk downloaden op Gtagames.nl, op precies te zijn hier. Wanneer je de GXT Editor opent moet je eerst op File --> Open drukken, daar selecteer je de American.Gxt. Dan druk je bij 'Table Name' op Main. Daarna druk je op Ctrl-F, nu typ je User Track Player, dan zal hij hem vinden. Nu kan je het station een andere naam geven. Sla hem daarna op en test het uit. Succes Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 om ff terug te gaan naar t onderwerp van de topic je kunt zelfs snelkoppelingen naar mp3 en wma in die map pleuren speelt ie ook en scheelt een hoop ruimte (in mijn geval ik heb 300 tracks in me user player list staan ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.