Jump to content

Waar is het vlieg veld

tijktijk

Recommended Posts

Zoals je overduidelijk kan zien op deze kaart, bevind het vliegveld zich op het linker eiland, je zult dus even door moeten spelen voordat je daar kan komen, of natuurlijk gaan cheaten ;) Meer informatie over LCS vind je op Wikigta.

[Edit] alweer 2 posts boven mij...

Bewerkt: door Wazuup
Delen op andere websites

Ik weet niet waar het vliegveld is :?:?:?

Kaartje:

vliegue7.th.png

-Klik op het plaatje voor de grote versie-

Het gebied in de rode omranding is het vliegveld :). Helaas kun je in LCS niet vliegen, niet in een Heli en niet in een vliegtuig. Wil je toch vliegen moet je CheatDevice installeren.

Informatie over CheatDvice:

Edit: Hoe laat wil ik niet zijn :sst:?

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

weet iemand dat .

dei kan ik niet installl ik heb hem gedownload dan loopt hij vast ik moet hem toch bij save game plaatsen ?

Heb je het over CheatDevice :)?

Deze moet je in de map PSP/SAVEDATA zetten. Hij vervangt het eerste slot dus zorg dat je Save-Games niet op Slot 0 staan maar minstens op 1 of hoger.

Delen op andere websites

wat is slot 1 of slot 2

Als je in LCS opslaat kom je in een venster met allemaal vakjes onder elkaar. Het eerste vakje is Slot 0 het tweede vakje is Slot 1 enzovoorts. Sla dus op 1 of hoger op! Installeer dat Cheatdevice. Start vervolgens het spel op en ga dan naar het 'Start' Menu en ga naar Load Game. Load CheatDevice en veel plezier :)!

Delen op andere websites

Deze moet je in de map PSP/SAVEDATA zetten. Hij vervangt het eerste slot dus zorg dat je Save-Games niet op Slot 1 staan maar minstens op 2 of hoger.
De CheatDevice hoort op Slot 0 te staan.

@Timrob: Heb je het gedownloadde bestand wel eerst uitgepakt? Zo niet, pak het dan uit met WinRAR, kopieer de Cheatdevice naar de map PSP > SAVEDATA.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...