Jump to content

Pro Evolution Soccer 5

wat vinden julie van Pro Evo Soccer 5?  

26 leden hebben gestemd

1. 1. wat vinden julie van PES 5?

• een v/d beste spelen die er zijn (9/10)
      7
    • top spel (8)
      3
    • leuk (7)
      5
    • gemiddeld (5.5/6.5)
      5
    • slecht (4/5)
      2
    • zeer slecht (0/3.9)
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden julie van PES 5(Pro Evolution Soccer 5)?

graag een argument hier onder schrijven. :)

een v/d beste spellen die er zijn.

ik vind voetbal spellen over het algemeen al leuk maar pes5 springt er dik bovenuit.

Geplaatst:

Ik vind het een geweldig spel, het beste voetbal spel dat er is (tot nu toe). Een geweldig spel, ik wacht nu op PES 6, die PES 5 weer moet gaan overtreffen (en al helemaal op next-gen _O_ ).

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een van de beste spelen die er zijn, het gaat hopelijk fifa overtreffen om zo de nodige licenties te bemachtigen van de clubs....

Geplaatst:

Een goed spel, maar de concurentie van fifa is gewoon te sterk. Ik ga denk ik ook fifa07 nemen, die zag er ook grafisch beter uit dan pes6

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Een goed spel, maar de concurentie van fifa is gewoon te sterk. Ik ga denk ik ook fifa07 nemen, die zag er ook grafisch beter uit dan pes6

De concurrentie van FIFA te sterk? Laat me niet lachen :schater: Alle bladen en noemenswaardige gamesites zijn het er over eens dat Pro Evo beter is. Jij bedoelt waarschijnlijk dat FIFA beter verkoopt, maar dat zijn twee hele verschillende dingen.

Kijk jij trouwens alleen naar de graphics als je een game uitzoekt?

ik vindt het spel niet leuk

Onderbouwing?

EDIT: Ik zie net dat ik op een bericht van ruim 3 weken geleden. Mijn excuses :$

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:
EDIT: Ik zie net dat ik op een bericht van ruim 3 weken geleden. Mijn excuses :$

Boeit niet, PES 6 en Fifa 07 komen binnenkort/zijn al -uit dus dan is dit de beste plek om te discueren :) .

@ gta-san-andreas-lover1000: Ik vond in het begin PES 5 ook geen leuk spel, maar ik 'dwong' mezelf door te zetten aangezien ik zo stom was geweest het bonnetje te vergeten. Na een tijdje (ik schat z'n 3/4 uur) begon ik het leuk te vinden en heb ik het uiteindelijk rond de 150 uur gespeelt. Misschien een idee voor jou :clown: ?

• 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ja, ondanks PES6 word het nog erg vaak gespeeld. Ik heb een tijdje terug geprobeerd online te gaan en zag rond de 30-40 mensen. Dat is nog redelijk vergeleken met FIFA 06 Worldcup, die maar 8 spelers had en nieuwer is ;).

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik heb het vandaag nog maar gekocht, en ik vind het een top spel. Dus 1 v/d beste spellen.

dat vind je meestal als je net een nieuw spel hebt

Ik vind het wel een leuk spel alleen FIFA 2007 hebben mooiere grahpics.

helemaal mee eens, fifa 07 is veel leuker en heeft betere grahpics :tu:

Geplaatst:
Ik vind het wel een leuk spel alleen FIFA 2007 hebben mooiere grahpics.

helemaal mee eens, fifa 07 is veel leuker en heeft betere grahpics :tu:

Je kan FIFA07 toch niet vergelijken met PES5? Daar zit 1 jaar tussen! PES5 moet je vergelijken met FIFA06 en niet met 07. FIFA07 kan je vergelijken met PES6 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...