Siender Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ik zie dat als de standaart auto's in gta sa remmen dat dan een heel vlak wordt verlicht als je begrijpt wat ik bedoel. Dus niet 1 klein onduidelijk rondje maar gewoon een vlak net alsof het een echte auto is. Maar als ik gedownloade auto's in mijn spel zet is dit meestal niet zo. Hoe kan ik dit zelf veranderen? Ik heb een voorbeeld bijgevoegd. PS het geldt niet alleen voor dit type auto maar voor meer auto's die ik download Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 ik weet het niet maar zit het niet gewoon in de gedownloade auto ik bedoel mischien hoort het wel dat de auto alleen een rood bolletje hoort te laten zien als hij remt bij de auto,s in Sanandreas daar zijn ze gewoon zo gemaakt dat de hele lamp licht geeft dus mischien hoort het bij de auto of anders moet je effe in de txd,s van de auto kijken. of je mischien wel wat kan veranderen en anders weet ik het niet Reageren
Siender Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 ik weet het niet maar zit het niet gewoon in de gedownloade autoik bedoel mischien hoort het wel dat de auto alleen een rood bolletje hoort te laten zien als hij remt bij de auto,s in Sanandreas daar zijn ze gewoon zo gemaakt dat de hele lamp licht geeft dus mischien hoort het bij de auto of anders moet je effe in de txd,s van de auto kijken. of je mischien wel wat kan veranderen en anders weet ik het niet Maar bij sommige auto's die ik download zit het wel gewoon goed dus daarom stelde ik deze vraag. Het kan dus wel alleen ik weet niet hoe. Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 ik denk dat het hem gewoon in die auto zit en bij sommige auto,s hebben ze het gewoon zo gemaakt dat het groter is Reageren
Siender Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 ik denk dat het hem gewoon in die auto zit en bij sommige auto,s hebben ze het gewoon zo gemaakt dat het groter is Maar hoe kan ik dat dan veranderen? Dat is juist mijn vraag Reageren
topdrop Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Maar hoe kan ik dat dan veranderen? Dat is juist mijn vraag hmm meschien kun je een link sturen (ik weet niet of dat mag, link sturen) waar je het auto gedownload hebt en ook welke auto zodat ik je meschien kan helpen Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 jij kan wel veranderen in de dff van de grootte van lamp, maar als het een gemodde wagen is, en dan zet jij hem downloadbaar, kun jij alvast superveel problemen krijgen en indien jij wilt veranderen en niet download baar laten aldus niet op internet laten (dus prive voor jezelf) mag jij wel doen, jij hebt volgende dingen nodig - de dff (aldus auto) - de benodigde texturen van de dff - vehiclelights128.BMP of .TGA als het een texture bestand is geloof me, het is geen makkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.