Jump to content

Achterlichten van auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie dat als de standaart auto's in gta sa remmen dat dan een heel vlak wordt verlicht als je begrijpt wat ik bedoel. Dus niet 1 klein onduidelijk rondje maar gewoon een vlak net alsof het een echte auto is. Maar als ik gedownloade auto's in mijn spel zet is dit meestal niet zo. Hoe kan ik dit zelf veranderen?

Ik heb een voorbeeld bijgevoegd.

PS het geldt niet alleen voor dit type auto maar voor meer auto's die ik download

post-93-1159035398_thumb.jpg

Geplaatst:

ik weet het niet maar zit het niet gewoon in de gedownloade auto

ik bedoel mischien hoort het wel dat de auto alleen een rood bolletje hoort te laten zien als hij remt :)

bij de auto,s in Sanandreas daar zijn ze gewoon zo gemaakt dat de hele lamp licht geeft :Y

dus mischien hoort het bij de auto of anders moet je effe in de txd,s van de auto kijken.

of je mischien wel wat kan veranderen :)

en anders weet ik het niet :N

Geplaatst:
ik weet het niet maar zit het niet gewoon in de gedownloade auto

ik bedoel mischien hoort het wel dat de auto alleen een rood bolletje hoort te laten zien als hij remt :)

bij de auto,s in Sanandreas daar zijn ze gewoon zo gemaakt dat de hele lamp licht geeft :Y

dus mischien hoort het bij de auto of anders moet je effe in de txd,s van de auto kijken.

of je mischien wel wat kan veranderen :)

en anders weet ik het niet :N

Maar bij sommige auto's die ik download zit het wel gewoon goed dus daarom stelde ik deze vraag. Het kan dus wel alleen ik weet niet hoe.

Geplaatst:

ik denk dat het hem gewoon in die auto zit :)

en bij sommige auto,s hebben ze het gewoon zo gemaakt dat het groter is :)

Geplaatst:
ik denk dat het hem gewoon in die auto zit :)

en bij sommige auto,s hebben ze het gewoon zo gemaakt dat het groter is :)

Maar hoe kan ik dat dan veranderen? Dat is juist mijn vraag :)

Geplaatst:
Maar hoe kan ik dat dan veranderen? Dat is juist mijn vraag :)

hmm meschien kun je een link sturen (ik weet niet of dat mag, link sturen) waar je het auto gedownload hebt en ook welke auto zodat ik je meschien kan helpen :engel:

Geplaatst:

jij kan wel veranderen in de dff van de grootte van lamp, maar als het een gemodde wagen is, en dan zet jij hem downloadbaar, kun jij alvast superveel problemen krijgen

en indien jij wilt veranderen en niet download baar laten aldus niet op internet laten (dus prive voor jezelf) mag jij wel doen,

jij hebt volgende dingen nodig

- de dff (aldus auto)

- de benodigde texturen van de dff

- vehiclelights128.BMP of .TGA als het een texture bestand is

geloof me, het is geen makkie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...