Jump to content

flying skil

Recommended Posts

Geplaatst:

Klein vraagske als ge naar het vliegveld van los santos ga dan komter da ge een hoger flying skill nodig ebt . oe kunde da snel hooger make.

thanks

Geplaatst:

Dat gaat op het begin nog niet (of je moet vliegen..)

Je kunt pas egt flying skill omhoog hale bij de flying school. Ben er zelf nog ni :o

Maar je kunt ook over ene muurtje klimmen om het vliegveld (met behulp v/e auto)

Geplaatst:

ja je kunt gewoon je auto langs dah hokje zeten dan op je auto springen en dan op dah hokje en aan de andere kant eraf.!!

Geplaatst:

in las venturas is een vliegschool, bij het verlaten vliegveld en daarmee kun je in grotere vliegtuigen vliegen. Maar je haalt die vliegschool pas als een je missies gedaan hebt van toreno in het las venturas gedeelte

Geplaatst:

als je al vanaf los santos al op het vliegveld kon komen en vliegen heb je er toch niks aan want je mag los santos dan toch nog nie uit

maar als je alle 3 de steden geunlockt hebt is het wel fijn als je kan vliegen zo ga ik ook altijd van de ene stad naar de andere is veel fijner dan met de auto

als je een missie hebt waarmee je heel ver moet rijden en je haalt de missie nie dan kan je als je hem opnieuw doet heel de reis overslaan dat komt dan boven je radar iets te staan van dat je heel de reis dus over kan slaan

het is maar dat jullie het weten :D

Geplaatst:

En ik heb ondertussen mijn flying skill verhoogt zodat ik nu met een auto daar kan binne rijde die poorte ga dus gewoon open voor mij. Daar kunde zaalig racen. :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D :D:D:D:D:D:D:D:D :D :D

Geplaatst:
En ik heb ondertussen mijn flying skill verhoogt zodat ik nu met een auto daar kan binne rijde die poorte ga dus gewoon open voor mij. Daar kunde zaalig racen. :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D :D:D:D:D:D:D:D:D :D :D

Gebruik het Editknopje ...

Waarom pak je dan niet gewoon een vliegtuig? :o

Geplaatst:

je kan pas op het derde eiland na 3 missies naar de vliegschool waar je een brevet kan halen en op het vliegveld kan komen..

Geplaatst:
Klein vraagske als ge naar het vliegveld van los santos ga dan komter da ge een hoger flying skill nodig ebt . oe kunde da snel hooger make.

thanks

off topic: niet racistisch bedoeld maar ben je belg als je het ben probeer dan in ieder geval een btje begrijpelek te schrijve

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...