juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Klein vraagske als ge naar het vliegveld van los santos ga dan komter da ge een hoger flying skill nodig ebt . oe kunde da snel hooger make. thanks Reageren
Syphon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Dat gaat op het begin nog niet (of je moet vliegen..) Je kunt pas egt flying skill omhoog hale bij de flying school. Ben er zelf nog ni :o Maar je kunt ook over ene muurtje klimmen om het vliegveld (met behulp v/e auto) Reageren
RGA Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 ja je kunt gewoon je auto langs dah hokje zeten dan op je auto springen en dan op dah hokje en aan de andere kant eraf.!! Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 in las venturas is een vliegschool, bij het verlaten vliegveld en daarmee kun je in grotere vliegtuigen vliegen. Maar je haalt die vliegschool pas als een je missies gedaan hebt van toreno in het las venturas gedeelte Reageren
RGA Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 jah maar daar heb je nog niks aan in los santos! Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 nee dat is waar, maar goed dan weet je het alvast Reageren
killerbee Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 als je al vanaf los santos al op het vliegveld kon komen en vliegen heb je er toch niks aan want je mag los santos dan toch nog nie uit maar als je alle 3 de steden geunlockt hebt is het wel fijn als je kan vliegen zo ga ik ook altijd van de ene stad naar de andere is veel fijner dan met de auto als je een missie hebt waarmee je heel ver moet rijden en je haalt de missie nie dan kan je als je hem opnieuw doet heel de reis overslaan dat komt dan boven je radar iets te staan van dat je heel de reis dus over kan slaan het is maar dat jullie het weten Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Bedankt voor de uitleg. Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 En ik heb ondertussen mijn flying skill verhoogt zodat ik nu met een auto daar kan binne rijde die poorte ga dus gewoon open voor mij. Daar kunde zaalig racen. :D :D Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 En ik heb ondertussen mijn flying skill verhoogt zodat ik nu met een auto daar kan binne rijde die poorte ga dus gewoon open voor mij. Daar kunde zaalig racen. :D :D Gebruik het Editknopje ... Waarom pak je dan niet gewoon een vliegtuig? :o Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 sorry maar ik kan ff niet volgen. :lol: :o Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Waarom ga je racen op het vliegveld, en pak je geen vliegtuig? Reageren
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 je kan pas op het derde eiland na 3 missies naar de vliegschool waar je een brevet kan halen en op het vliegveld kan komen.. Reageren
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Klein vraagske als ge naar het vliegveld van los santos ga dan komter da ge een hoger flying skill nodig ebt . oe kunde da snel hooger make.thanks off topic: niet racistisch bedoeld maar ben je belg als je het ben probeer dan in ieder geval een btje begrijpelek te schrijve Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Heb geen goesting in die taal.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.