PowerPats Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 The beatles twisted sisters paul mc cartney phill collins gorilaz zoals je ziet een heleboel jaren 80 zooi Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Eminem 50 Cent Young Buck T.I. Chamillionaire Verder nog de meeste van Shady/Aftermath/G-Unit Ja Rule, Juelz Santana, Jay-Z, Nas, Snoop Dogg, Fabolous, Busta Rhymes enz. Ja Rule moet alleen stoppen met zichzelf de nieuwe 2pac te noemen en hij moet Em niet meer dissen./hoewel de beef al gestopt is met Like Toy Soldiers van Eminem. Voor de rest vind ik Atlanta rap wel goed. Houston wat minder. NY FTW en Westcoast gaat ook wel. The Game kan wel rappen alleen is hij gewoon een raar persoon daardoor verliest hij mijn respect. One Blood, Westside Story & Throw It Up (Ft. Lil Jon) zijn gewoon kk vette nummers. Alleen hij moet stoppen met Dissen van G-Unit en daarna beter maken. Hij moet gewoon kiezen niet steeds van Stemming wisselen Nicole & The Pussycat Dolls, Beyonce, Rihanna, Chris Brown, Shakira vind ik ook goed Bewerkt: 4 augustus 2007 door Da Phoenix Reageren
Froop Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Franz Ferdinand, geweldige groep met geweldige muziek Daft Punk, duo dat fantastische electronische muziek maakt lcd soundsystem, eveneens geweldige electronische muziek Reageren
K.O. Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik heb niet echt een top 3 of top5 ofzo, dus ik noem maar gewoon een aantal artiesten uit mijn WMP afspeellijst waar ik naar luiser: Nickelback, Megadeth, Wolfmother, Rob Zombie, Fall Out Boy, Papa Roach, Rise Against, Audioslave, Iron Maiden, Greenday, Bloodhound Gang, Linkin Park, Alice Cooper, Red Hot Chili Peppers, Evanescance, Lordi, The Rasmus, The Offspring, Guns 'N Roses, Kaiser Chiefs, Lustra, Nirvana, Within Temptation, en alles van V-Rock! (zowel VC als VCS) Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 1.linkin park 2.ramstein 3.queen 4.nirvana 5.radio veronica alle 80s and 90s hits bij radio veronica xd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.