Jump to content

Photo Opportunities

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is de bedoeling van de Photo Opportunities?

Zijn ze echt nodig voor de 100% en wat krijg je als je ze gemaakt heb?

Klein vraagje derbij: wat krijg je als je alle Unique stunt bonusses gedaan heb? Ik lees hier net de Wiki en wist niet dat je zoveel moest doen voor 100% man

Bewerkt: door koetje

Je hebt 2 soorten Photo Oportunties; Er is een missie waar je dus mensne moet fotograferen die in een soort van complot zitten en er zijn die dingen die je moet zoeken in San Andreas - San Fierro. Die zijn inderdaad ech nodig voor de 100%. Dit zijn zeg maar dingen die je bezig houden nadat je de missie's hebt gedaan. Je hoeft ze dus niet te doen om het uit te spelen, maar wil je een 100% savegame? Dan moet je toch echt die dingen zien te vinden; Je kan ze gaan zoeken op 2 manieren. Op WikiGTA Vindt je 'hier' een overzicht met alle Photo Oporunties met Foto en beschrijving in heel San Andreas - San Fierro.Naast dit kun je ook nog het programma Sama (san Andreas Mission Analyst) die kan zien welke je wel of niet hebt gehad; Ik zal hem even voor je uploaden, want ik weet niet precies waar je hem nu nog kan downloaden! :) Ik heb hem even voor je geupload je kan hem 'hier' downloaden op Rapidshare!

Het is inderdaad heel veel, maar dat houdt je lekker bezig en als je het niet wilt dan kan je het toch gewoon niet doen. Even over die Unique Stunt Bonusses; Ik weet niet of je er wat voor krijgt, want ik heb ze nog niet allemaal gedaan, maar dat ze niet mee tellen voor de 100% dat weet ik wel. Dus als ik jou was zou ik ze niet doen, maar heb je er toch veel zin in; Dan Zou ik ze doen, want ze zijn namelijk wel leuk! Lees Ruurd zijn post hieronder voor een beter antwoord voor de Unique Stunt Bonusses. :D - Graag gedaan Ruurd; Hoort bij het vak hé! :Y -- Hier krijgen we geen inkomen, maar dit is voor het plezier... Bij de Mac Donalds verdien je pas echt geld Ruurd! --- Ja, maar 10 mb vindt ik ook weinig hoor; Maar goed je verdient wel wat dat ben ik met je eens...

Edit: Graag gedaan Koetje. Ik geef hem ook omdat het dan veel makkelijker gaat! :Y

Bewerkt: door SummerBase
Klein vraagje derbij: wat krijg je als je alle Unique stunt bonusses gedaan heb? Ik lees hier net de Wiki en wist niet dat je zoveel moest doen voor 100% man

SB beantwoord de andere vraag, dan doe ik deze! :engel:SummerBase wat lief! :Y .. Wat is je inkomen dan? .. Toch wel hoor, je veranderd van groep, 'hogere' bijlagen. Lezer, let niet op deze shit. Dit is edit lol tussen mij en SummerBase..

Je krijgt volgens mij voor elke 'Unqiue Stunt' $500,= of $250,= dollar. Als je ze allemaal verzameld of gehaald hebt krijg je helemaal niets. Elke stunt telt ook niet mee voor procenten maar is gewoon voor de lol. Je bent niet een echte San Andreas fan als je die niet gehaald zou hebben. In andere GTA's zoals III, Vice City of Liberty City stories tellen de 'Unqiue Jumps's" wel mee maar San Andreas tellen ze niet mee voor de 100%. Gewoon een extra collectables voor stunt-fans! :)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

hihi....val je een klein beetje door de mand want bij het knippen en plakken vallen de bolletjes van WikiGTA weg helaas. Maar een fotocamera vind je praktisch bij ieder te fotograferen object (dus bij het vliegveld, de zendmast, etc)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...