Jump to content

gta san andreas ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey welkom op het forum san andreas freak :cya:

Jammer genoeg moet ik je gelijk teleurstellen, want de kilometer kan je jammer genoeg niet op je PS2 krijgen. Op deze pc kun je deze mods makkelijk instaleren maar op de PS2 en Xbox is het maken en installeren van mods nog niet zo makkelijk. Dus je zult echt de PC versie moeten hebben om de kilometerteller te krijgen.

Geplaatst:

waar staat de graan machine kan je me een kaart waar het op gegeven staat plz

groeten chris :?

ok thx

Geplaatst:

Met de 'graanmachine' bedoel je waarschijnlijk de Combine Harvester, op deze pagina kan je zien waar hij spawnt. Let wel op, je kan de Harvester pas krijgen nadat je de Body Harvest missie van 'The Truth' hebt gehaald.

Note: rijd eens mensen over met de Harvester, en kijk dan wat er gebeurd.

Geplaatst:

sorry dat ik deze vraag hier stel, maar anders open ik een topic die hier op lijkt.

Waar kan je dan de kilometerteller voor de PC krijgen???

greets Edwin.

Geplaatst:
sorry dat ik deze vraag hier stel, maar anders open ik een topic die hier op lijkt.

greets Edwin.

Die kan je opzich wel op elke site krijgen, op het forum staat in >dit< topic volgens mij een kilometerteller. Met download, en instalatie instructies. Daarnaast kun je op de site van GTAGarage ook nog een teller downloaden, die is >hier< te downloaden. Veel plezier ermee, en vergeet niet van je bestanden een backup te maken!

Geplaatst: (bewerkt)

greets Edwin.

Ik neem aan dat je met een kilometerteller een snelheidsmeter bedoelt ? Hier kan je een analoge snelheidsmeter downloaden, en je kan ook kiezen waar hij staat (Linkerbovenhoek, enz.) Je kan hem instellen in km/u en in mijlen. Je kan ook zelf eens verder kijken met Google, met de sleutelwoorden 'GTA San Andreas speedometer'.

Ik hoop dat dit genoeg is, en anders zeg je het maar. Als je vragen hebt over het installeren zeg het dan maar ! :)

Edit: Ik meende toch echt dat er niemand aan het posten was..

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

ja erg bedankt het is gelukt :) ,

maar weten jullie ook of je het een beetje doorzichtig kan maken, want het staat anders voor de teksten, je kan het dan wel linksboven zetten maar daar staat vaak uitleg over iets, als het niet kan dan doe ik het er maar zo mee :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...