DaddyPimp Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Onderwerp: HipHop Soort design: Zelf Weten Size design: Zelf Weten Render: Wel handig ja.. Animatie: Nee Premade: Liever Niet Tijd van inlevering: Zsm. Wie durft? Ik lever de mijne na die van jouw in Alvast veel succes..
DaddyPimp Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Iemand..? Of zijn jullie allemaal bang?
Backsmash Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 nouwja, een keer verliezen kan niet kwaad. ik wil eventueel wel.
.Levi. Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) Ik wil wel tegen je battle-en DaddyPimp. Als je dat goed vindt tenminste. Edit: Aah jammer, Backsmash was mij voor. Nou in ieder geval heel veel succes kerel. Bewerkt: 25 september 2006 door .Levi.
DaddyPimp Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Veel succes Backsmash! En mijn volgende Battle wil ik wel tegen jouw doen Levi
Backsmash Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 op herhaaldelijk gesmeek en dp die op zn knien ging is hij hier eindelijk: mijn brol:
DaddyPimp Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Backsmash: DaddyPimp: (Eigenlijk wou ik mijn nieuwste cover inzetten maar daar wacht ik nog even mee ) Veel succes BS!
Lord of War Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Stem: DP Ik stem op DaddyPimp omdat die sig origineler is dan die van Backsmash. De sig van Backsmash vind ik wat te 'gewoon' terwijl die van DP origineel is. Ook de 2 verschillende lettertypes bij BS vind ik niet mooi. Terwijl de tekst van DP mooi verscholen is in het hoekje, wat ik erg mooi vind. Het kleurgebruik van DP is ook wel mooi.
Thabit Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) DaddyPimp Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet mooie sig man Maak er een tut over >>> Door .Levi.: Sorry Thabit, het stemmen is t/m 29 september. Je bent dus net te laat en je stem telt dus niet mee.<<< Bewerkt: 30 september 2006 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Winnaar DaddyPimp +1 punt. Verliezer Backsmash -1 punt, goed geprobeerd. Rank updated en topic closed.
Recommended Posts