deagle Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Origineel : http://wallpapers.duble.com/1/Hip%20Hop/Kanye%20West/2.jpg Signature : C&C ? Reageren
Lord of War Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Mooie sig, Niscan. Er zijn mooie effecten bij toegepast. Alleen vind ik dat je plaatje wat te klein is. Je kunt Kanye niet zo goed zien, hij is te klein. De streep rechts van Kanye vind ik er niet bij passen. 7/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 He niscan, Commentaar: Ik vond hem op het eerste zicht zeer geslaagd, want je hebt er toch nog best veel werk ingestoken - punten: Dat effect zou ik weglaten, dat maakt je siggy wazig.. + punten De achtergrond is goed gekozen, en het personage past daar heel goed bij, waar de siggy dus eigenlijk om draait. Ook het lettertype en fond vind ik heel goed gedaan/gekozen.. EindTotaal Punten: 8.8 Eindbesluit: Heel goed gedaan, je hebt van het orginele iets moois gemaakt. Een leuke siggy TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.