Jump to content

autorij lessen

tonio

Recommended Posts

Je krijgt voor alle challenges een medaille: 70%-89% bronze, 90%-99% silver, 100% gold

Als je alles bronze hebt speel je de Super GT vrij

Alles silver: de Bullet

Alles gold: de Hotknife

????? ik heb alle rij lessen al gedaan en ik heb silver en brons door elkaar heen krijg je dan ook nog wat? zo ja waar kan ik die vinden.

Delen op andere websites

Jah ik ben weer vervelend :rolleyes: maar kunnen jullie ff een map plaatsen of een beschrijving hoe ik die lessen neem. Of is dat ook gewoon een van de missies die vanzelf komen?

das een missie die nog vanzelf komt. dus als ik het goed begrijp dan ben je niet verplicht deze missie te doen, maar je kan er wel een garage mee kopen en je rijd dan ook beter. wel: zoiets heb ik niet nodig. ik zit namelijk al vast in de oefening waar je 5 rondjes moet rijden en heel de tijd 180ens moet maken, ik raak steeds maar de kegels aan en ik raak nooit op tijd over die lijn. en ik heb gehoord dat die oefeningen zelfs nog moeilijker worden. trouwens, ik heb gelezen dat de enige "non-story line missions" de missies zijn van Zero en van de rijschool.

Delen op andere websites

ik zat eerst ook vast bij dat ene van die 5 rondjes maar heb het gehaald :puh::D maar nu moet je met een politie auto tegen die andere aan botsen tegen de achterkant en dan moet die 180 graden draaien <_< wie heeft daar tips voor :unsure:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...