tonio Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 k kan nu autorij lessen nemen maar wat heb k er aan krijg k dan een rij bewijs ofzo :blink: of kan je er veder mee komen in de misies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 dan belt jetho naar je dat je een garage kunt kopen en dan allemaal autos kunt gaan pikken , maar die laatste oefening heb ik wel lang over gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sNICKer Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 hoeveel percent moet je eigenlijk voor elke oefening halen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 70% als je alle lessen heb gedaan , ken je een paar truukjes en word je auto stabieler, dit is bij grote snelheid duidelijk merkbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik geraak maar niet voorbij dat rondrijen in de stad en terug zonder schade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sNICKer Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik wil het verhaal van het spel uitspelen, maar ik wil niet echt honderd percent halen. is het dan noodzakelijk dat ik deze missie doe ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 als het goed is nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Wel dus als je er de garage er mee open moet maken moet die dus halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Je krijgt voor alle challenges een medaille: 70%-89% bronze, 90%-99% silver, 100% gold Als je alles bronze hebt speel je de Super GT vrij Alles silver: de Bullet Alles gold: de Hotknife Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerKing Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Jah ik ben weer vervelend :rolleyes: maar kunnen jullie ff een map plaatsen of een beschrijving hoe ik die lessen neem. Of is dat ook gewoon een van de missies die vanzelf komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Je krijgt voor alle challenges een medaille: 70%-89% bronze, 90%-99% silver, 100% goldAls je alles bronze hebt speel je de Super GT vrij Alles silver: de Bullet Alles gold: de Hotknife ????? ik heb alle rij lessen al gedaan en ik heb silver en brons door elkaar heen krijg je dan ook nog wat? zo ja waar kan ik die vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sNICKer Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Jah ik ben weer vervelend :rolleyes: maar kunnen jullie ff een map plaatsen of een beschrijving hoe ik die lessen neem. Of is dat ook gewoon een van de missies die vanzelf komen? das een missie die nog vanzelf komt. dus als ik het goed begrijp dan ben je niet verplicht deze missie te doen, maar je kan er wel een garage mee kopen en je rijd dan ook beter. wel: zoiets heb ik niet nodig. ik zit namelijk al vast in de oefening waar je 5 rondjes moet rijden en heel de tijd 180ens moet maken, ik raak steeds maar de kegels aan en ik raak nooit op tijd over die lijn. en ik heb gehoord dat die oefeningen zelfs nog moeilijker worden. trouwens, ik heb gelezen dat de enige "non-story line missions" de missies zijn van Zero en van de rijschool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Maar je hebt ze wél nodig voor de 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ik vond die met die 5 rondjes rijden ook het moeilijkste.. Nog zelfs makkelijker als die door de stad rijden, ik kon daar wel damage krijgen Khad 5% ofzo en kwam nog op 73% :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutersar Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik zat eerst ook vast bij dat ene van die 5 rondjes maar heb het gehaald maar nu moet je met een politie auto tegen die andere aan botsen tegen de achterkant en dan moet die 180 graden draaien <_< wie heeft daar tips voor :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.