Jump to content

autorij lessen

tonio

Recommended Posts

dan belt jetho naar je dat je een garage kunt kopen en dan allemaal autos kunt gaan pikken , maar die laatste oefening heb ik wel lang over gedaan

hoe groot is die garaga dan???kan je ook gewooin je eigen auto's erin plaatsen?

Delen op andere websites

Bij die roll moet je genoeg snelheid gebruiken niet aarzelen ofzo maar plankgas en als je in de lucht ben moet je ook niet vergeten om gas los te laten zodat je nog beter kunt landen(besturing in de lucht gaat met linkeranalogestick trouwens)

Delen op andere websites

ik zat eerst ook vast bij dat ene van die 5 rondjes maar heb het gehaald :puh::D maar nu moet je met een politie auto tegen die andere aan botsen tegen de achterkant en dan moet die 180 graden draaien <_< wie heeft daar tips voor :unsure:

Jouw voorwiel moet precies naast zijn achterwiel zijn voor dat je die manouvre uithaalt.

Delen op andere websites

Je krijgt voor alle challenges een medaille: 70%-89% bronze, 90%-99% silver, 100% gold

Als je alles bronze hebt speel je de Super GT vrij

Alles silver: de Bullet

Alles gold: de Hotknife

Hoe ziet die HOTKnife eruit? heb bijna alles gold maar 1tje lukt me nie

Delen op andere websites

voor die missie met die 5 rondjes rijden moet je ervoor zorgen dat je altyd juist achter de laatste kegel afdraait. altyd gas inhouden maar om nen 180 te doen effe de r1-knop indrukke. nooit vierkantje gebruike om te slippe. in de stad rond de 110seconde hale en geen schade oplope. ik volg atyd de route recht door de stad en als ik dan aan de checkpoint kom draai ik meteen nen 180 ( zonder stil te kome staan, anders is je kans voorbij) en ga ik op dezelfde manier trug en als je in de stad aant sture bent met je linker analog stick moet je die ook altyd naar boven drukke zodat je tegenliggend verkeer veel vlugger ziet. en met die missie met de politiewagen die die andere police moet wegduwe moet je probere om zo te eindigen dat jouw auto loodrecht op die andere staat. freaky missies allemaal maar je kunt er allemaal goud op hale als je maar blijft probere

Delen op andere websites

Jah ik ben weer vervelend :rolleyes: maar kunnen jullie ff een map plaatsen of een beschrijving hoe ik die lessen neem. Of is dat ook gewoon een van de missies die vanzelf komen?

Ja kan je zeook alledrie krijgen en hoe zit het eigenlijk als je zilver en brons door elkaar hebt?

Kan je dan de bronze auto niet meer halen of heb je die dan al omdat je op brons of boven brons zit bij alles??????

Delen op andere websites

Je krijgt voor alle challenges een medaille: 70%-89% bronze, 90%-99% silver, 100% gold

Als je alles bronze hebt speel je de Super GT vrij

Alles silver: de Bullet

Alles gold: de Hotknife

HotKnife is ram te gekke auto! heb allang 100% alles in 1x gehaald alles in 1x goud :):D TO EASY

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...