XboxGta Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Hi, bij Windows Live Messenger heb ik al m'n contactpersonen een 'snelnaam' gegeven: Bv. Er noemde iemand Stijn - GtaForum Pwnt! dan verander ik zijn snelnaam in Stijn. Maar nu is mijn vraag: Hoe kan ik weer de nickname van iemand zien EDIT1: En bij contactpersonen laten zien met staat er al 'schermnaam'... EDIT2: Ik heb ook al geprobeert om hem opnieuw te installeren maar dan veranderd er ook niets... Alvast bedankt Bewerkt: 24 september 2006 door XboxGta Reageren
ikt Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Snelnaam wijzigen -> hokje leegmaken Bewerkt: 24 september 2006 door ikt Reageren
XboxGta Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Hartelijk bedankt ikt! Reageren
brandbaar Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ik heb windows live messenger geinstaleerd maar als ik connect blijft hij heeeeeel lang connecten zeker een 10min en dan zegt ie het lukt niet .... maar ik kan wel connecton op bijv. msn 7.5 Reageren
Wesley Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) ik heb windows live messenger geinstaleerdmaar als ik connect blijft hij heeeeeel lang connecten zeker een 10min en dan zegt ie het lukt niet .... maar ik kan wel connecton op bijv. msn 7.5 Bij de béta versie van Windows Live Messenger moet je je special aanmelden! Maar voor de orginele versie hoef dat niet, dus ik denk dat je dus de béta versie hebt. Of de internet verbindingen zijn verkeerd ingesteld! Ga naar : Extra -> Opties -> Verbindingen. En check ofals alles klopt! Bewerkt: 24 september 2006 door Wesley_GTA Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Je kunt ook het volgende proberen. Ga naar: - De C-schijf - Documents and Settings - Jouw naam (User ofzo) - Local Settings - Application Data - Microsoft - Windows Live Contacts - Jouw adres (... (at) hotmail DOT com bijvoorbeeld) Je ziet nu twee mappen staan: 'Real' en 'Shadow'. Beiden verborgen mappen. Deze twee mappen moet je verwijderen. Vervolgens Windows Live Messenger opstarten, en misschien doet hij het weer! Als je nou sommige mappen niet ziet (Local Settings, Application Data, Real en Shadow), dan staat bij jou de functie uit dat je verborgen mappen kunt zien. Ga dan naar 'Extra', druk vervolgens op 'mapopties' en vink bij 'Weergave' 'verborgen bestanden en mappen weergeven' aan. Ik hoop voor je dat dit de fout is. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.