SamShine Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Type:Signature Stijl: Voetbal Grootte: Tussen 300x100 en 250x70 Afbeelding: Niet klikken! Tekst:SamShine Rand:1 pixel Kleuren:Groen en goud Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Type:Avater Stijl: Voetbal Grootte:64x64 Afbeelding: Stukje signature Tekst: SS Rand:1 pixel Kleuren: Groen en goud Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Alvast bedankt . Bewerkt: 24 september 2006 door SamShine
SamShine Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Mag ik weten of mijn aanvraag in de afhandeling is? Ik zit hier bijna in mijn broek te plassen van de spanning... . Alvast bedankt.
Slydiver Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Ik ga deze wel voor je doen, ben alleen geen team member... >>> Door RonaldVC: @ Slydiver: Uitsluitend teamleden van het GFXteam mogen een signature-aanvraag doen, tenzij in de topictitel staat: " Aanvraag NON-team", wat betekend dat de aanvraag door iedereen op dit forum gedaan kunnen worden. @ Samshine: Je aanvraag bumpen door te dubbelposten is niet toegestaan. Stuur een pb naar de teamleider van het betreffende GFXteam om je aanvraag weer onder de aandacht te brengen. Voor beiden: Lees voor onduidelijheden de aanvraag-regels nog een keertje door.<<< Bewerkt: 6 oktober 2006 door RonaldVC
Ferre Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: SamShine Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. Eventuele reactie: Niet van toepassing. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img171.imageshack.us/img171/7563/gt06samshine1yn9.png Grootte (in kB): 60.92 Grootte (in px): 300×100 http://img171.imageshack.us/img171/483/gt06samshine2du5.png Grootte (in kB): 10.96 Grootte (in px): 64×64 ---------------------------------------------------------------- Bewerkt: 22 oktober 2006 door Ferre
Recommended Posts