Jump to content

Rockstar moet goed naar saints row kijken


brbgtaplayer

GTAIV  

180 leden hebben gestemd

  1. 1. Rockstar moet goed naar saints row kijken als ze willen dat het succes heeft

    • ja, anders lukt het ze nooit!
      7
    • ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!
      31
    • we zien wel
      15
    • nee, ze kunnen het wel zelf!
      113
    • ???
      8


Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    4

  • icep0wer

    4

  • Moonbeam

    3

  • M4X

    3

zinloos topic uberhaubt al

daarnaast nog eens - rockstar heeft al gezegd dat ze waarschijnlijk RAGE gebruiken als gfx engine voor gta4

waarbij RAGE de engine is die ze gebruikt hebben bij het spel table tennis

dus dat er (veel) betere grafix komen is al 99% zeker

Link to comment
Delen op andere websites

zinloos topic uberhaubt al

daarnaast nog eens - rockstar heeft al gezegd dat ze waarschijnlijk RAGE gebruiken als gfx engine voor gta4

waarbij RAGE de engine is die ze gebruikt hebben bij het spel table tennis

dus dat er (veel) betere grafix komen is al 99% zeker

Edit je tekst maar even.. het is bevestigd dat R* de RAGE engine gebruiken.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

San andreas is veel beter als saints row, en laat die graphics je niet gek maken dat is gwoon next-gen.

ik durf te wedden dat IV er veel beter uit gaat zien :Y

Dit zou ik niet zo zeker zeggen. De models die rockstar gebruikt voor de speelwereld zijn over het algemeen niet zo gedetailleerd. Een sterkere machine betekend niet automatisch een mooiere speelwereld, hiervoor is ook meer werk nodig van Rockstar. San Andreas had veel mooier kunnen zijn. Maar het draait bij gta ook niet om de supervette graphics, maar om de gameplay.

Inderdaad

Zo zou ik het bij elke game wel willen zien.Grafisch mooi is megenomen.Maar gameplay moet gewoon het belangrijkste punt van een game behoren te zijn.Al zie je dat niet vaak terug in tegenwoordige games.

En Saints row met GTA vergelijken.Is als appels en peren vergelijken.Zoals al eerder werd getypt is er het tijdverschil.Met andere woorden logisch dat de graphics beter zijn.(al had SA wel beter gekunt ja)

Daarbij vind ik wel dat saints row weer doorgaat met het gangster gevoel dat je bij San Andreas kreeg.Pluspunt voor de liefhebbers daarvan.

Minpunt is dan weer dat ie XBOX 360 Exclusive en ik PC aanhanger ben. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een sony fanboy(Jaja, haat me maar :puh: ) Maar eerlijk is eerlijk, Saints Row is geen verkeerd spel.. en als ie op de ps3 uit zou komen, zou ik niet aarzelen de game te kopen..

Maar toch mag het sfeertje van Saints Row, dus de gangstersfeer, die mag van mij in GTA IV komen..

Bewerkt: door icep0wer
Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten het helemaal zelf gaan maken en een aantal dingen soort van overzetten zoals meer binnenkanten van gebouwen en dat je de radio hoort als er een auto voorbijkomt.. dat vondt ik wel heel apart aan Saint`s Row.

Maar voor de rest moeten ze natuurlijk een heel ander verhaal maken en niet zoals in SA met tha hood gedoe :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind niet dat saints row nageaapt is van gta. gta is de uitvinder van het free-roaming genre. je kan tog ook niet segge dat elke fps een naaper is van doom? of elke avonturengame een naaper van mario 64? en trouwens ik vind niet dat je gta sa met saints row kan vergelijken, daar zit 2 jaar verschil in

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb aardig wat meningen gezien hierzo...

bij sa is er buiten de verhaallijn niet echt veel te doen, bij saints row is de verhaallijn maar een leuk extratje, ik vind dat dat erg goed uitgewerkt is bij SR. en eigen ventje maken is ook erg leuk. als ze die dingetjes nu ff in gtaiv stoppen en natuurlijk vooral naar de goede en slechte dingen van sa kijken, is gtaiv de beste game van dit decenium!

Link to comment
Delen op andere websites

hmm nu jullie over GTA SA en RAGE hebben, van me mocht de games op de PSP (aldus stories series wel RAGE engine bevatten dan waren die nog mooierder, wat ik nu van GTA graphics vind, JAKKES die GTA LCS graphics en de speelgevoel is echt enorm verslechterd naar mijn mening,

Link to comment
Delen op andere websites

hmm nu jullie over GTA SA en RAGE hebben, van me mocht de games op de PSP (aldus stories series wel RAGE engine bevatten dan waren die nog mooierder, wat ik nu van GTA graphics vind, JAKKES die GTA LCS graphics en de speelgevoel is echt enorm verslechterd naar mijn mening,

Een PSP kan zoiets dus niet aan he, wat ze met GTA LCS hebben gedaan is een prestatie. Een PSP kan je niet vergelijken met een Console.

Verder denk ik dat GTA IV iets heel anders gaat worden dan dat wij denken, ze hebben zelf gezegt dat ze helemaal opnieuw, met een nieuw concept zouden beginnen. En zelf vind ik dat SR nou niet bepaalde goede graphics heeft, daar zal GTA IV wel overheen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

tfoeoeoeo hé van wie heeft de maker van saints row zulke vrijheid in spelle enzo ... nou ... VAN ROCKSTAR

denk je nou egt dat saintsrow een beter spel wordt als rockstar er niet naar kijkt??? natuurlijk kijke ze er wel naar maar niet van : 'oooja dat moete wij ook doen helemaal vergeten', rockstar is egt niet dom ofso en xbox 360 is xbox 360 en ps2 is ps2 dus geen gezeik ps3 is alles

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind niet dat saints row nageaapt is van gta. gta is de uitvinder van het free-roaming genre. je kan tog ook niet segge dat elke fps een naaper is van doom? of elke avonturengame een naaper van mario 64? en trouwens ik vind niet dat je gta sa met saints row kan vergelijken, daar zit 2 jaar verschil in

Ik wil niet veel zeggen, maar driver was eerder met free-roaming :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahaha, wat heb je gedronken??? Als je kijkt naar San Andreas en Saint's Row dan verschilt er niet veel. De graphics zijn iets beter bij Saint's Row maar hij is ook twee jaar ouder, dus eigenlijk doet GTA het dan al beter. GTA 4 wordt de grote klapper, dat weet ik nu al, en Saint's Row kan daar dan niet meer aan tippen. Rockstar Games staat voor, en ze doen hem na, en Rockstar zal altijd een stapje voor zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...