Jump to content

Rockstar moet goed naar saints row kijken

brbgtaplayer

GTAIV  

180 leden hebben gestemd

1. 1. Rockstar moet goed naar saints row kijken als ze willen dat het succes heeft

• ja, anders lukt het ze nooit!
      7
    • ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!
      31
    • we zien wel
      15
    • nee, ze kunnen het wel zelf!
      113
    • ???
      8

Recommended Posts

Eerlijk gezegt, NEE R* moet NIET naar Saints Row kijken, maar sommige dingen er wel van hebben. Ik denk namelijk dat GTA IV b.v. de ragdoll physics zoiezo zou hebben, dezelfde grote autotuning opties als Saints Row enz. enz.. Naar wat ik in een filmpje heb gezien heeft SR grote tuning opties: grotere wielen, spinners(ronddraaiend stuk in de velg zeg maar, voor mensen die dat niet weten) en wat GTA IV zeker moet hebben is die verstelbare hydrolics bij tuning.

Maar ik denk dat ook al had er geen Saints Row geweest, dan zou GTA IV denk ik nog wel de dingen hebben die SR in een bepaald opzicht beter maakt als GTA SA, hebben(denk aan:Ragdoll, meer tuning opties dan SR, betere models+lichtweerkaatsing, het horen van radio's van auto's die langs rijden, enz enz. :) Dus ik vindt dat als GTA IV dat allemaal ook zou hebben, dat het geen na-apen van SR is, maar gewoon normaal(netzoals het geen na-apen van GTA Sa zou zijn als SR b.v. wel motoren en heli's en vliegtuigen zou hebben.. dat zou dan ook normaal zijn, voor een spel met ongeveer dezelfde genre als GTA)

In sommige opzichten is SR echt wel beter dan GTA: SA, maar wat verwacht je als GTA: SA al 2 jaar ouder is(zoals al 10 keer gezegt). In meer en belangrijkere opzichten is GTA: SA beter dan SR(verhaallijn, EE's (heb nog geen EE over SR gehoord, kan aan mij liggen), en nog wel meer dingen..)

Maar dat is mijn mening :)

Delen op andere websites

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

4

• icep0wer

4

• Moonbeam

3

• M4X

3

''Ja, maar het moet niet na-geaapt zijn'' heb ik gestemd.. Saints Row is gewoon een f*cking vet spel en in sommige punten gewoon veel beter dan SA.. En even @ Quiton hieronder: Iedereen zegt wel altijd dat spellen die op GTA lijken meteen een rip-off zijn of weetikveel, maar GTA is nou eenmaal een van de eerste en beste in zijn soort.. Dus die andere games (zoals Saints Row) zijn geen rip-offs maar gewoon games in het zelfde genre

en waar slaat het antwoord 'ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!' op?

Die gasten van Saints Row zijn hier de dieven die alles overnemen van R*

Delen op andere websites

Nee ze kunnen het zelf wel

Saints Row heeft 1 hit nu op zn naam staan, Rockstar heeft er 5.

" " is heel mooi met Graphics, maar dat komt natuurlijk omdat het de eerste GTA-achtige game is met HD, Rockstar is nu bezig met GTA4 aan het maken.

Hoe denk je hoe dat eruit gaat zien ?

Rockstar PWND de wereld.

Ohnee Bradley H. en Jorge_F en Kaaspizza PWNEN Rockstar ! :schater:

.WhoopDiDoo.

Delen op andere websites

Ik moet eerlijk toegeven dat ik mij een aantal weken prima met Saints Row vermaakt hebt. Natuurlijk komen er veel dingen overeen met GTA, maar daar kan ik niet zo wakker van liggen. Ik zie Saints Row puur als zoethoudertje totdat het echte geweld van GTA 4 straks los gaat barsten.

Rockstar heeft inmiddels wel genoeg ervaring opgebouwd met het maken van dit soort games. Ik heb er het volle vertrouwen in dat het weer een superverslavende game gaat worden waar ik weer de nodige tijd in zal gaan steken zodra hij op de markt is verschenen.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Ik wordt er niet goed van dat mensen zeiken over uitgeverijen die spellen namaken van GTA. Er wordt in de spellen wereld niks anders gedaan dan namaken,race spellen,voetbal spellen (fifa is ook een na-aper van een ouder spel) en alle andere shit wordt allemaal van elkaar nagemaakt. Ik denk zelf altijd:

Beter goed nagemaakt dan slecht verzonnen :sigaar:

Dat Saints Row ziet er wel allemaal vet uit,vooral de graphics,maar ik kan je op een briefke geven dat

GTA IV 100x beter wordt,ze zullen grafisch beter zijn,rockstar kan veel betere verhaallijnen verzinnen,ze weten er veel meer leuke nieuwe dingen in te stoppen en Rockstar zal het concept van meerdere steden met een flinke lap platteland erbij zeker voortzetten,dus GTA IV wordt natuurlijk veel beter dan saints row en andere na-apers (True Crime)

ps:Is jullie welleens opgevallen dat de cheat om een vuilniswagen te spawnen in SA,dat die truegrime luidt,en dat is echt niet toevallig. Ik kan die link wel leggen teminnste,want True Crime=True Grime=Ware Rommel 8):*D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...