Jump to content

Rockstar moet goed naar saints row kijken

brbgtaplayer

GTAIV  

180 leden hebben gestemd

1. 1. Rockstar moet goed naar saints row kijken als ze willen dat het succes heeft

• ja, anders lukt het ze nooit!
      7
    • ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!
      31
    • we zien wel
      15
    • nee, ze kunnen het wel zelf!
      113
    • ???
      8

Recommended Posts

ej dude's,

ik weet zeker dat rockstar het zelf kan.

ze zullen egt niet naar anderen spellen kijke

GTA MOET BLIJVEN ZOALS HET IS EN BLIJFT, nu moeten ze niet anders gaan maken mss beteren grapics maar da komt niet zow nouw.

greets Mertin

Delen op andere websites

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

4

• icep0wer

4

• Moonbeam

3

• M4X

3

• 3 weken later...

GTA is wel de laatste die als grondlegger van het free-roaming type een andere free-roaming game gaat na-aapen.

Alle respect naar THQ Saint's Row, het is een zeer mooie, vermakelijk game geworden.

Mijn verwachting voor GTA IV ligt wel ietwat hoger dan Saint's Row, kleine SR elementjes in GTA IV zie ik best zitten maar dan wel op Rockstars eigen manier uitgewerkt.

Delen op andere websites

Ik speel Saints Row nu al vanaf de release datum en ben nog niet zo ver als ik in SA was toen ik hem net zo lang had. Saints Row heeft natuurlijk mooiere graphics(logisch) maar het trekt me veeel minder aan dan San andreas. De muziek is oke, maar de humor op de radio is lang niet zo droog als bij GTA altijd is.

Het route systeem op je minimap is onovertroffen. Echt waar het is nog nooit zo soepel geweest om je weg

te vinden als met dat systeem. Het is gewoon een echt navigatiesysteem geworden die op een heel goede manier de kortste of i.i.g. de beste route voor je uittekend.

Je eigen personage maken is heel cool, maar je moet eigenlijk niet een huidskleur kunnen kiezen. De culturen, stemgeluiden en accenten kunnen nooit een geheel vormen. Als je nou een asian kiest die aan een stuk door rappers slang aan het lullen is met een zware negerstem, zou dat vrij belachlijk overkomen. Bij Saints Row lostte ze dit op door je personage door het hele spel maar vier zinnen te laten zeggen. (Dat is sinds Vice City eigenlijk ondenkbaar.) In de cutscenes lijk je af en toe net zo een verlegen pussy die met de grote jongens mee mag doen. Geef mij maar een personage met echte karaktertrekken.

Saints Row is voor mij gewoon Free Roaming voedsel tot aan GTA4. (als free roam game heb ik ook Just Cause. Dat is eigenlijk een soort James Bond game met oneindige vrijheid en een werkelijk GIGANTISCH eiland met ontelbare mogelijkheden.)

Ik denk dat ze best wat zullen kijken bij Saints Row, maar ze komen echt wel met een echte Rockstar GTA zoals we van ze gewend zijn. Al jaren.

(Bij de PU waren ze op bezoek bij THQ toen Saints Row in ontwikkeling was en het ontwikkelteam had toen schijnbaar heel veel fun met het spelen van GTA SA. oftewel inspiratiebron nummer 1 voor Saints Row)

Delen op andere websites

Sorry maar ik vind wie dit topic heeft gemaakt dat ie geen echte GTA Fan is ten 1ste Saints Row is na geaapd van GTA das 1 en Saints Row is mooi met behulp van de nieuwe Xbox360 dus vandaar dat het mooi gemaakt is ten 2de De nieuwste GTA die er aan gaat komen die zal echt heel prachtig zijn..

Ik vind de makers van Saints Row echte na apers echt zowat alles van GTA na geaapd dus niet anders om

Rockstar kan het goed zelf en iedere keer als ze een GTA game uit bregen wordt het Game of the Year net zoals met VCS dus en geen Saints Row

Delen op andere websites

Ik vind niet dat er over na-apen gesproken mag worden. Rockstar is wel de grondlegger van het Free-Roaming genre maar ze hebben er niet het alleenrecht op.

Elke gameontwikkelaar is jaloers op het succes van GTA. Het is logisch dat ze dan ook proberen een game te maken die op zijn minst in de buurt komt van de kwaliteit en veelzijdigheid die GTA te bieden heeft.

Vele gingen THQ voor, maar stuk voor stuk leverde ze een game af die inferieur is aan GTA. Saints Row is eindelijk een game die de kwaliteit benaderd die wordt verwacht van een game als deze. Free Roaming bestaat namenlijk uit bepaalde onderdelen waarvan niet kan worden afgeweken. Hoe kun je anders een game in dit genre maken als je niet onderdelen gebruikt die in eerdere GTA ook aanwezig waren.

Kortom: Saints Row is niet na-geaapt van GTA, ze hebben gewoon een free roam game gemaakt die de benodigde onderdelen bevat die een game in dit genre moet bevatten en GTA heeft ervoor gezorgd dat dit genre geboren is.

Delen op andere websites

Saints Row kan GTA halfweg nog niet volgen. Singleplayer is niet boeiend. Online evenmin maar 3 maps bij elke mode. Ook geen intersante downloads. En ontwikkelaar laat Saints Row wat in de steek. Ze beloofde paar maandjes na release al ene hoop downloads op xbox live te zetten. Amper twee dingen. Die dan zelfs nog niet eens intersant is.

Terwijl we al weten dat GTA IV leuke downloads zal krijgen waar mee je een hele tijd zoet bent.

Delen op andere websites

Ok, laat ik beginnen met dit:

whahahahaahahahahaahahahahhahahahahaahahahahahaaahahahahaa

----------

Lekker intelectueel. :) Kom op zeg, dus Rockstar moet leren van een game die van hun zelf geript is? :bonk: Ik hoef er niet eens over na te denken..

GTA is uniek, geen enkele game is in staat om zo goed een bepaalde sfeer bij iemand op te roepen. Dan kunnen de 'poppetjes' uit Saints Row er volgens sommige mooi uit zien, het bepaald niet het succes van een game. Kijk naar Pro Evolution Socces vs. FIFA, Fifa heeft betere graphics maar wie krijgt uiteindelijk onder de kenners de voorkeur? juist ja. :Y

Daarnaast zullen de GFX van GTA 4 Saints Row hoe dan ook overklassen, mocht dat nog een discussiepunt zijn.. en we hebben nog altijd een fantastische sfeer, storyline en gameplay.

Btw: Iedereen, boycot Saints Row.. ^\/^

Delen op andere websites

Nee, nee nee, nee. Saint Row is een gigantische Rip-off van GTA (en dan vooral San Andreas). THQ (makers van Saint Row) hebben de mankementen van San Andreas gewoon verbeterd en dan vind iedereen het een geweldig spel. En als je zelf het personage moet maken haalt dat helemaal de spirit van de GTA-series eruit. Je moet meeleven met het voorgeprogameerde personage, met zijn uiterlijk, zijn stem en zijn problemen. Dus als R* dat gaat namaken, is het al geen GTA meer. En dat er meer fouten, mankementen, bugs en glitches inzitten en het niet-realistische eraan is juist een van de leuke dingen aan de GTA series. R* moet het gewoon zo doen als ze al deden (alleen dan next-gen :puh: )

Saint's Row mag dan wel "perfect" zijn, maar het niet-perfect zijn is het sterke punt van GTA!!!:Y

Ik ben het met Goliat eens: Boycot Saint's Row

Bewerkt: door MartyCeha
Delen op andere websites

Saints Row is totaal nieuw. Het ziet er beter uit enzo en het spel is echt geweldig, maar het heeft niet echt het 'GTA gevoel'. GTA IV moet, vind ik, niet teveel naar Saints Row kijken, maar naar de vorige GTA's. Het gevoel moet erin blijven, net zoals de sfeer en de grappen. Het moet ook niet allemaal te prachtig en gedetailleerd worden, dat past er niet bij.

Delen op andere websites

Precies wat RealMasterRik zegt, GTA IV moet er wel goed uit zien maar ook niet te gedetaileerd, ik bedoel, ik vind het er niet uit zien als er echt mensen zijn die net als jij eruit zien, dat ben ik dan niet gewend, ik heb veel liever een digitaal hoofd dat er 'wel goed uitziet' en met een veel gedetaileerdere wereld. Natuurlijk wil ik ook niet dat het op een ding is gericht zoals mooie auto's lelijke bomen enzo maar gewoon geen bugs geen glitches geen LAG en dat soort dingen.

Microsoft probeerde al eerder de PS2 eruit te gooien met de 'XBox' dat is ze niet gelukt maar het was wel een betere machine. Laat die Bill Gates maar gewoon doorgaan met waar hij goed in is... PC's produceren en nieuwe software maken om onze computertjes te beschermen en te verbeteren.

En nou even over Saints Row........................................................................... DAT IS GEWOON BULLSHIT!!!

en dan komen ze nu aan kakken met 'Saints Row' gewoon om ook een goede topper te maken en GTA eruit te pleuren maar dat zal ze echt nooit lukken. THQ kom op zeg :schater:

En ik zie ze er zo voor aan met.. jaja... What's Next... om een Portable XBox te maken, daar zie ik die smeerlappen echt voor aan om iets flauw's als een afgedankte Handheld te maken om weer de PS eruit te flikkeren.

GTA blijft voor mij echt gewoon mijn leven en daar kan niks aan veranderen.

Ik bedoel, het is toch zo of niet?

Justin W

Bewerkt: door justinW
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Ik vind dat R* zich niet moet laten beïnvloeden. Saints Row is volgens de PU dan wel heel goed (ik heb het zelf niet, maar ga het waarschijnlijk wel kopen), maar R* moet GTA IV gewoon de oude vertrouwde GTA-feeling geven, en dat kan je niet doen door het spel op een andere game te baseren.

:bier: Nuke[NL]

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...