Jump to content

Rockstar moet goed naar saints row kijken


brbgtaplayer

GTAIV  

180 leden hebben gestemd

  1. 1. Rockstar moet goed naar saints row kijken als ze willen dat het succes heeft

    • ja, anders lukt het ze nooit!
      7
    • ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!
      31
    • we zien wel
      15
    • nee, ze kunnen het wel zelf!
      113
    • ???
      8


Recommended Posts

San Andreas is een spel uit 2004 en Saints Row is 2 jaar nieuwer. Dat kan je niet met elkaar vergelijken. En ik weet 100% zeker dat GTA IV beter word dan Saints Row :)

zo is het en als ik op gta sa moet afgaan en de stories er uit hou heb ik op ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn! gestemd want als de stories op pc waren geweest hadden die er heus wel even mooi of mooier uitgesien hoor duss

mzzls

[NL]BoBo[FRL] :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    4

  • icep0wer

    4

  • Moonbeam

    3

  • M4X

    3

Nogmaals dan maar Saint's Row is geen kopie of zwak aftreksel van GTA, Saint's Row valt net als GTA in de catogorie Free Roaming Game.

JustinW

Je richt je nu voornamelijk tot Microsoft alsof die THQ opdracht gegeven hebben tot het maken van Saint's Row, wat je suggereert is echt ver gezocht.

Ook moet ik zeggen dat het een top prestatie van THQ is geweest om eindelijk een free roaming game uit te brengen die in de toekomst voor competitie kan gaan zorgen.

Wijst

Zie hierboven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Rockstar heeft op dit gebied het meest getalenteerde team voor het maken van een free roaming spel en Saint's Row vulde alleen een leegte in tussen San Andreas en Next-Gen. Met GTAIV komen ze dubbel zo hard terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar hoeft helemaal nergens naar te kijken .. de anderen die moeten maar naar Rockstar kijken .. dan kunnen ze misgien een beetje een goede game maken .. wel vind ik Saints Row cker wel de beste NAA gta dan natuurlijk .. want games zoals Driver , True Crime , The getaway en VOORAL Scarface zijn allemaal gewoon niet egt top

Rockstar _O_

Link to comment
Delen op andere websites

de graphics moet je niet naar kijken.

punt 1 SA is al behoorlijk wat ouder

punt 2 GTA 4 zal beter zijn omdat ze dan al meer uit de X360 weten te trekken

maar ze zouden idd wat dinge uit SR halen, zoals de character create, dat is toch heel wat beter dan een pre-made char

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van niet. Ik heb Saints Row, en net een GTA gekocht (Liberty City) Saints Row ligt nog een beetje boven bij mijn Xbox360, maar Liberty City Stories speel ik vollop. De manier waarom je missies speelt in GTA is veel beter en leuker als in Sains Row. Daar vind ik het allemaal wat vaag. Ze moeten een goede GTA maken, ik vind wel met een voorgemaakt karakter, iig met een stem want dan heeft het verhaal tenminste kracht. Zonder stem lijkt het meer alsof je iedereen zijn plannen opvolgt en zelf niks doet. Misschien moet ik nog eens een keer goed naar Saints Row kijken, maar eerst GTA uitspelen.

Ojaa, en ze moeten veel herkenbaars uit oude GTA's halen, zoals zinnen, mensen. Of gewoon mensen die over de andere mensen praten. Dus iemand die iets over Donald Love verteld ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel blij met Saint's Row want dat zorgt voor een beetje concurrentie (en concurrentie zorgt voor perfectie van een product!!), maar ik vind GTA:SA veel leuker dan Saint's Row (alhoewel alleen bij vrienden gespeeld). Het einge dat ook in GTA IV moet komen is het online gedeelte!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...