gta fan man Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 hallo, ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar weet iemand de naam van het lettertype van NFS MW als ik bij www.dafont.com NFS most wanded in typ vind die natuurijk niks dus weet iemand het Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 hallo, ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar weet iemand de naam van het lettertype van NFS MW als ik bij www.dafont.com NFS most wanded in typ vind die natuurijk niks dus weet iemand het Hey, Dit hoort inderdaad hier niet thuis, dit gaat over graphics eigenlijk. Want fonts en alle andere dingen zijn onderdelen van Photoshop. En er is één groot topic gemaakt door Flitskikker, namelijk dit topic. Flitskikker kan dat namelijk erg goed, fonts opzoeken. Hij heeft al een post geplaatst hoe je je eigen fonts opzoekt. Hier de quote : "Need for Speed" is getypt in Serpentine Bold Italic.Ik zoek nog verder naar het lettertype waar "Carbon" in getypt is. Nog een tip voor komende zoekers: Probeer je font eens hiermee te vinden, hij vind het niet altijd: Klik Mvg, Flitskikker Dus ook het lettertype waarin Need for Speed is getypt staat in de quote, dat is namelijk Serpentine Bold Italic. Plaats nu je aanvraag niet in dat topic, wacht tot een mod dit topic samenvoegd. Reageren
gta fan man Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ok bedankt maar ik zocht meer het letertype waar "most wanded" in is getypt kijk ik bedoel dit lettertype(rechts boven) hoe heet dat lettertype Reageren
gybrus Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) ik noem dat eerder artwork dan een letter type ik denk dus niet dat daar echt een lettertype VAN IS maar je kan het altijd proberen te zoeken. grts [EDIT] kijk nou wat ik heb gevonden LINK je fontje greets [edit] nog een site met een beetje de zelfde style Linkie 2 grts Bewerkt: 16 oktober 2006 door gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.