Jump to content

lowrider en life's a beach missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb san andreas al uitgespeeld en nu doe ik het nog maar eens, maar bij die dans en lowrider missie is mijn pc op eens vet traag dus onhaalbaar. dat was hij eerst niet maar heeft iemand een save game(na de missie met die lowrider en na life's a beach) voor mij aub geen cheats. en kan iemand mij dan ook uileggen hoe ik een die file in mijn spel krijg? alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Life's a Beach - Passed!

Ik heb de missie: 'Life's a Beach' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je vanuit OG Loc. Naar een Dance Party gaan daar ga je tegen een dame een dans wedstrijd houden. Je moet jezelf dus tonen aan een aantal mensen, eenmaal gehaald ( boven de 2500 punten) dan kan je de Van / wagen stelen waar een grote geluidsinstalatie in zit. Als je dat gehaald hebt kun je gewoon met de Van weg rijden naar een afgesproken plaatst. Dit is helemaal niet moeilijk, maar je moet het een beetje op gevoel doen. Het kan ook wezen dat je pc te traag is. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen zeg het dan maar!

Beloning: Respect +

De Lowrider (oftewel Cesar Vialpando) missie was helaas nog niet beschikbaar in deze savegame je kan altijd later terug komen als die missie nog behaald moet worden, want nu kan het gewoonweg nog niet. In ieder geval Life's a Beach is voor je gehaald!

gtasa2006092412144348dm2.th.jpg gtasa2006092412171560bf3.th.jpg gtasa2006092412195171qi8.th.jpg gtasa2006092412195721bk5.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase

oke wat is je e mail. waarschijnlijk kan ik hem wel vinden op deze sit e maar ik ben nieuw hier.dus ik moet alleen de save game posten in een bijlage? dus ik moet al die savegames posten naar deze site?kan ik ook alleen de savegame sturen die het is?en trouwens bedankt

oke hier komt hij

Hey man alvast bedankt voor je hulp echt cool van je! je verdiend de beste problem helper award:P

GTASAsf2.b

Bewerkt: door predator92

hè die is er niet zeg je die lowrider missie??? dat moet is er wel hoor:P maar bedankt.

SHIT ik dacht dat ik die cesar viliapando al kon doen maar er was nog 1 missie voor maar nu kan hij wel maar hij is nog steeds zo traag wil je die ook voor me halen summerbase als je denkt van: want een sukkel dan hoeft het niet hoor:P

Bewerkt: door predator92
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...