deagle Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Hoi . Ik zat op het internet naar goede tutorials te zoeken en kwam op dit uit. Nu , ik wil graag ook zo'n stock als in de tutorial. Maar ik vind niet zo'n echt gelijke... Nu , weet iemand zo'n lookalike stock staan ? Of misschien zelfs de originele stock ? Thanks Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Waarom knip je hem niet gewoon uit de tut? Want bovenaaan staat de stock. Reageren
Lampje Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Gta Ripper... Zoiets noem je Rippen/Jatten en dat is verboden daar denk ik Ik zou zeggen, vraag het daar aan de maker van de Tut ? (ik kan het topic niet zien i.v.m niet registeerd) Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Gta Ripper... Zoiets noem je Rippen/Jatten en dat is verboden daar denk ikIk zou zeggen, vraag het daar aan de maker van de Tut ? (ik kan het topic niet zien i.v.m niet registeerd) Dude, die stock is niet door hem gemaakt. Dat is dus geen RIPPEN. Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Gta Ripper... Zoiets noem je Rippen/Jatten en dat is verboden daar denk ik Ik zou zeggen, vraag het daar aan de maker van de Tut ? (ik kan het topic niet zien i.v.m niet registeerd) Dude, die stock is niet door hem gemaakt. Dat is dus geen RIPPEN. Zijn we een beetje vlug op onze teentjes getrapt? Hij had je gewoon verkeerd begrepen of wist dat niet, niet nodig om zo te reageren daarop... Ontopic: ik heb de precieze stock gevonden, als je hem nog nodig hebt tenminste. Check bijlage. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.