Jump to content

welke car is goed voor tuning?

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scott16

3

• GTA 0wn3r

3

• Majus

2

• juul

2

Geplaatst:

1 garage is alleen voor lowriders en daarbij kan je bumpers, stereo, dak etc erop zetten en bij een andere kan je volgens mij alle auto's tunen alleen kan je geen bumpers erop zetten etc maar alleen nitro en andere kleuren

Geplaatst:

ik heb ook een getunde slamvan zalig bakje maar kan geen contact maken tussen ps2 en pc en heb geen digitaal fototoestel

Geplaatst:

Hoe kan je de SlamVan Tunen ? In LV en SF lukt het me niet. In Los Santos heb ik het nog niet geprobeerd..

En kan je eigenlijk de auto's uit de *wank garage* tunen ?

Geplaatst:

Dunnow man, wanneer kan je die wank garage kopen eigenlijk? Ik ben al een tijdje in LV bezig, maar het huisje voor die wank garage is nog blauw. Ik hoef toch niet Zero te finishen he? ik was zo blij dat LV open ging zonder dat ik zero's missie's hoefde te doen...

Geplaatst:

Als het goed is moest je voor Cesar opdrachten doen met het halen van auto's in je eigen garage in SF .. En daar heb je de zero missies niet voor hoeven te doen.. die heb ik ook niet dus..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...