Vayne Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Hey iedereen, Post hier welke auto je vet vind om te tunen... ik vind een Blista Compact vet om te tunen Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 blista compact valt best mee maar de club is nog altijd de beste Reageren
killerbee Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 tot nu toe nog de club maar er zijn toch ook autos waar je een andere bumpers enzo op kan leggen Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 dat gaat pas als je ergens in lv die andere garage koopt Reageren
MaTTa Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 1 garage is alleen voor lowriders en daarbij kan je bumpers, stereo, dak etc erop zetten en bij een andere kan je volgens mij alle auto's tunen alleen kan je geen bumpers erop zetten etc maar alleen nitro en andere kleuren Reageren
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 ik vind ne cheetah cool om te tunen Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 waneer kan ik in die garage? Reageren
RGA Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Waar kan jij tunen?? (makkelijk als er een plaattegrondje bij zit) Reageren
Syphon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Ik kan nu die racewagens in SF tunen, daar kun je volgesm ij alles mee, van bumpers tot sideskirts tot spoilers.. Reageren
loempiaman Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 ik heb een getunde slamvan Reageren
riaz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 heb je er een foto van screenshot? Reageren
tjekenneth Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 ik heb ook een getunde slamvan zalig bakje maar kan geen contact maken tussen ps2 en pc en heb geen digitaal fototoestel Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Hoe kan je de SlamVan Tunen ? In LV en SF lukt het me niet. In Los Santos heb ik het nog niet geprobeerd.. En kan je eigenlijk de auto's uit de *wank garage* tunen ? Reageren
Arr Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Dunnow man, wanneer kan je die wank garage kopen eigenlijk? Ik ben al een tijdje in LV bezig, maar het huisje voor die wank garage is nog blauw. Ik hoef toch niet Zero te finishen he? ik was zo blij dat LV open ging zonder dat ik zero's missie's hoefde te doen... Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Als het goed is moest je voor Cesar opdrachten doen met het halen van auto's in je eigen garage in SF .. En daar heb je de zero missies niet voor hoeven te doen.. die heb ik ook niet dus.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.