Rensch Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Heey gasten, Mijn bro ontdekte vandaag iets raars op mijn savegame (ik had het zelf nog nooit in de gate gehad.) Ik heb bij de ammunation heel wat kogels gekocht voor in m'n gun, maar als ik nu schiet, dan telt het magazijn omlaag maar het aantal kogels wat je nog over hebt omhoog. Oftewel een voorbeeldje: Ik heb 1609 kogels voor m'n m16 gekocht. In het magazijn kunnen er 50. Stel ik schiet 20 kogels af... dan staat mijn aantal kogels ineens op 1629 kogels (1609 + 20) en mijn magazijn staat op 30. (50 - 20) Oftewel mijn kogels raken nooit op!! *Nu heb ik niet de cheat 'fullclip' gebruikt! (De enige cheat die ik vaak gebruik is 'jumpjet' om ergens snel heen te kunnen. Voor de rest heb ik geen andere cheats gebruikt, of wel gebruikt maar niet opgeslagen.) Dus ik denk niet dat het een bijwerking is van een cheat! *Wel heb ik een paar dagen geleden het spel voor 100% uitgespeeld. Is dit misschien een extra'tje die je krijgt omdat je het spel dus voor 100% hebt uitgespeeld? I wonder.... *Of is het natuurlijk gewoon een domme bug... (lijkt me sterk!) Ik hoop dat iemand het antwoord heeft! Dan heb ik eigenlijk nog één vraagje (lastig ben ik he!) Mijn savegame zegt elke keer als ik wil opslaan 'one or more cheats blabla may effect your savegame blabla.' Maar de enige cheat die ik (zoals ik al eerder zei) gebruik was 'jumpjet.' Heeft dat dan toch effect op de savegame??? edit: Nou ontdekt mijn bro net ook nog us dat ik niet meer kan trainen in de gym WTF! Bewerkt: 24 september 2006 door Rensch Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Ten eerste is het al een tijdje bekend dat cheats over het algemeen geen verkeerde uitwerkingen hebben voor je savegame. Dus je kunt je spel ook met cheats gewoon voor 100% uitspelen. En dan heb je inderdaad een aantal beloningen als je het spel 100% hebt uigespeeld. Volgens mij zat daar ook bij dat je onneindig ammo krijgt, dus het kan kloppen. [Edit] Info over niet meer trainen in de gym kun je hier vinden. Bewerkt: 24 september 2006 door Froodooo Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Heey gasten,Mijn bro ontdekte vandaag iets raars op mijn savegame (ik had het zelf nog nooit in de gate gehad.) Ik heb bij de ammunation heel wat kogels gekocht voor in m'n gun, maar als ik nu schiet, dan telt het magazijn omlaag maar het aantal kogels wat je nog over hebt omhoog. Oftewel een voorbeeldje: Ik heb 1609 kogels voor m'n m16 gekocht. In het magazijn kunnen er 50. Stel ik schiet 20 kogels af... dan staat mijn aantal kogels ineens op 1629 kogels (1609 + 20) en mijn magazijn staat op 30. (50 - 20) Oftewel mijn kogels raken nooit op!! *Nu heb ik niet de cheat 'fullclip' gebruikt! (De enige cheat die ik vaak gebruik is 'jumpjet' om ergens snel heen te kunnen. Voor de rest heb ik geen andere cheats gebruikt, of wel gebruikt maar niet opgeslagen.) Dus ik denk niet dat het een bijwerking is van een cheat! *Wel heb ik een paar dagen geleden het spel voor 100% uitgespeeld. Is dit misschien een extra'tje die je krijgt omdat je het spel dus voor 100% hebt uitgespeeld? I wonder.... *Of is het natuurlijk gewoon een domme bug... (lijkt me sterk!) Ik hoop dat iemand het antwoord heeft! Dan heb ik eigenlijk nog één vraagje (lastig ben ik he!) Mijn savegame zegt elke keer als ik wil opslaan 'one or more cheats blabla may effect your savegame blabla.' Maar de enige cheat die ik (zoals ik al eerder zei) gebruik was 'jumpjet.' Heeft dat dan toch effect op de savegame??? Als je het spel 100% hebt uitgespeeld is een belonging dat je Kogels niet meer kunnen op raken. Je krijgt dan eerst je Magazijn 'erbij', zoals je al vertelde. Daarna gaan ze er weer af en kom je op het aantal uit wat je eerst ook had. Vraag 2: Het spel waarshuwd al na het gebruik van 1 Cheat. Een paar cheats kunnen je spel schade aanrichten zoals de 'Riot' Cheat. Maar de Hydra denk ik niet . Reageren
Bassiej Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ik kon het niet op WikiGTA vinden, maar wat krijg je precies als je SA voor 100% hebt gehaald ? ? Reageren
Sunray Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Oneindige kogels Een hydra en rhyno bij grove street Je hebt dan ook altijd geweren bij je thuis(van die horschoes enzo) En ik dacht ook wel nog een paar andere dingen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ik kon het niet op WikiGTA vinden, maar wat krijg je precies als je SA voor 100% hebt gehaald ? ? Belonigen voor het 100% uitspelen: Oneindig Kogels Een Tank Spawnt in 'The Grove Street' Een Hydra Spawnt in 'The Grove Street' Voertuigen kunnen dubbel zo veel Shade op lopen als CJ ze bestuurd Reageren
edwinb Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) ik had dat probleem dat ik niet kon trainen ook!! gewoon 10× achter elkaar opslaan en daarna weer trainen, als het goed is moet het weer werken Bewerkt: 24 september 2006 door edwinb Reageren
Rensch Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Oké bedankt allen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.