Preddy Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) De vraag was: Wat krijg je als je Apple & Microsoft kruist? Tips die ik er maar bij zet: - Het is een Easteregg - Hier te vinden - MeTV news - Als 100%=26, dan is het antwoord 84,6 tot 88,5% - Gaat vooral om het logo. Bewerkt: 2 oktober 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Ik neem aan dat je hierbij Fruit LC bedoelt? Apple is fruit, en "Fruit" staat ook in de merknaam. Ik zie hier echter niet iets in van Microsoft, maar goed. Edit @ Jet hieronder: Sorry Jet. Bewerkt: 2 oktober 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb wel iets gevonden, met computers (Microsoft) en Appels (Fruit). Fruit LC dus, zie screens . De computer Het logo van Fruit LC Ik hoop dat je dit bedoelde . EDIT: damn Sander, ben je me voor. Ik moest ook zonodig weer 2 screens nemen . Maar bij mij wordt het wel duidelijk voor je wat er met Microsoft wordt bedoeld . Bewerkt: 2 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Het is idd FruitLC. Apple was idd in de naam te vinden, zoals Pietje al aangaf. Microsoft is in het logo te vinden, vergelijk het FruitLC logo maar eens met deze: (blauw geel rood groen) Tenminste, mij leek het dat het geen toeval kon zijn dat die kleuren van het fruitschaaltje precies dezelfde zijn als die in het microsoft logo. Volgende is voor Pietje II Bewerkt: 2 oktober 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Wie beweert maar liefst acht tenen te hebben? Edit @ VforV hieronder: Dat is goed. Bewerkt: 2 oktober 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Wie beweert maar liefst acht tenen te hebben? De Redneck, Trent 'TJ' Hopkins. Wie woont in een boom? (Geef de namen en hun eigenschappen.) Bewerkt: 4 oktober 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Hier heb jij het over de 'Barfs'. Dit zijn figuren die voorkomen in een tekenfilm-serie dat voor kinderen bestemd is, nou ja in hoeverre deze dan voor kinderen bestemd is met de typische Rockstar Games-humor. Elke zaterdagochtend om 8:30 komt deze tekenfilm op 'VBC Kids Club', het gaat over een aantal kleine figuurtjes die in een boom leven, ieder een pistool dragen en tegen het communisme zijn, wat in de jaren '80 een actueel aspect was. Verder doen ze nog aan een aantal wellustige dingen waar ik maar niet verder op in zal gaan, maar wat in ieder geval de 'Barfs' niet tot een kinderserie maakt, maar goed dan hebben we het weer over de typische Rockstar humor. De Barfs bestaan uit: (Big) Major Barf, Lady Barf, Chunky Barf, Smokey Barf, Tiny Barf en Fruity Barf. Ik denk dat ik zo wel voldoende de vraag heb beantwoord. Bewerkt: 22 februari 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2006 [offtopic]: Zou haast zeggen dat het wat met "Happy Tree Friends" te maken heeft.[/offtopic] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 Correct, Sander (Pietje II). Sorry, ik kon echt geen moeilijke vraag bedenken, dat laat ik nu aan jou over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 Omdat ik op het moment erge haast heb, heb ik niet echt de tijd om een moeilijke vraag te verzinnen. Hopelijk zijn jullie er toch even zoet mee. Noem alle namen van de bedrijven die tot nu toe bekend zijn die in GTA Vice City Stories voor zullen gaan komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 sunshine... verder weet ik er nog geen 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 Fout, er zijn al veel meer bedrijven bekend. Hier bedoel ik niet alleen de bedrijven zoals Sunshine Autos, maar ook bedrijven zoals bouwbedrijven. Kijk goed op screenshots en op MeTV, daar vind je echt wel veel meer bedrijven dan één. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Hoeveel wil je er weten om de vraag goed te keuren dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik ga niet zeggen hoeveel ik er wil hebben, maar ik kan alleen als tip meegeven dat ze te zien zijn op de vrijgegeven screenshots. Het zijn dus bedrijven die je echt 'ingame' ziet, dus niet bedrijven die je bijvoorbeeld op de radio kan horen. Kijk maar eens goed op de screenshots! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Laat ik dan maar het antwoordt geven. Tot nu toe zijn er als ik het me niet vergis 3 afbeeldingen naar voren gekomen van bedrijven of andere factoren die daar mee te maken hebben en dat zijn de volgende: Semper Fi, T.U.M.E Construction en Sunshine Auto's, temminste zo staat het op het bord. Op de screens hebben we als ik me niet vergis dit alleen maar gezien. Semper Fi lijkt me een soort van behandelings centrum of iets met electronica en T.U.M.E Constructions een soort van garage en Sunshine Auto's (cars) is natuurlijk de wel bekende Auto garage op het Main Land. Ik had de screens van deze bedrijven toch al in een mapje gezet vorige week dus ik heb ze nog even snel geupload. Ik hoop dat hij goed is! Sunshine Auto's. (Links) - Semper Fi! (Rechts) T.U.M.E Construction Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.