admirald Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 m staat voor motherfucker Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 m staat voor motherfucker Eindelijk iemand die de vraag juist heeft! Jij mag de volgende vraag stellen, maak er een moeilijke van . GTA-Freak2 Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Aangezien er al 15 dagen niemand meer iets gepost heeft .. doe ik het maar ! De vraag .. Waar vetrekt Reni Wassulmaier heen .. tijdens haar laatste missie ? Reageren
M4X Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Reni Wassulmaier wordt bedreigt, en uiteindelijk zien we 'het' weer opdagen in LCS, als DJ bij Flashback FM. De exacte locatie waar het daarvoor heeft gezeten is volgensmij niet bekend. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 het wordt gezegd in de laaste missie van haar Reageren
BigM Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 het wordt gezegd in de laaste missie van haar Jongen. Lees beter de vraag. Hij vraagt niet waar het bekend word. Maar waar ze heen gaat. Dit andwoord is dus fout terwijl je die goed kon beandworden als je de goeie vraag wist. Maar helaas is naar mijn weten het goeie andwoord al gegeven door een superlid Genaamt M4X >>> Door SummerBase: Wil je dit commentaar voor je houden. De persoon die de vraag stelt kan naar mijn weten best zelf bepalen of een vraag fout of niet, en als M4X het er niet mee eens is kan hij Only GrandTheftAuto een PB sturen en jij hoeft hem daar niet op te wijzen. En wat vriendelijker gedrag is ook wel gewenst, ik hoop dat je er wat mee doet.<<< Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Aangezien er al 15 dagen niemand meer iets gepost heeft .. doe ik het maar !De vraag .. Waar vetrekt Reni Wassulmaier heen .. tijdens haar laatste missie ? Als ik het me nog goed herinner ging Reni Wassulmaier naar Europe (Europa). Een exactere locatie denk ik niet dat ze heeft gezegd. Mvg, GTA-Freak2 Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Jaa .. europa is het goede antwoord !! GTA-Freak2 jij mag dus de volgende Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Pff, op dit moment weet ik er niet echt één, maar ik zal toch maar proberen: Hoeveel kost het om een appartementje te huren in midland? Waarschijnlijk is deze te gemakkelijk, maar ik kon geen moeilijkere verzinnen. Bewerkt: 28 maart 2007 door GTA-Freak2 Reageren
spoeky Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Pff, op dit moment weet ik er niet echt één, maar ik zal toch maar proberen: Hoeveel kost het om een appartementje te huren in midland? Waarschijnlijk is deze te gemakkelijk, maar ik kon geen moeilijkere verzinnen. Is dat niet 225.500 dollar? Dit staat in het boekje van VCS (The Vice City Inquirer) Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Inderdaad, volgende vraag is voor jou Spoeky! EDIT: Ik zie dat ik al 4 berichten heb gepost in dit topic vandaag, dus ik zal moeten stoppen . Bewerkt: 28 maart 2007 door GTA-Freak2 Reageren
spoeky Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Oké dan! Hier de vraag: Wie zit er in je (onder) broek "kinderen"? Tip: let vooral op kinderen! Bewerkt: 28 maart 2007 door spoeky Reageren
BigM Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Oké dan! Hier de vraag:Wie zit er in je (onder) broek "kinderen"? Tip: let vooral op kinderen! Of ik snap de vraag niet. Of het heeft idd niks met VC te maken. Kan u Svp voor deze heer de vraag opnieuw stellen zodat ik hem kan beandworden. (zo net mogelijk) Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 misgien Big cohones ofzo iets Reageren
spoeky Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Oké dan! Hier de vraag:Wie zit er in je (onder) broek "kinderen"? Tip: let vooral op kinderen! Of ik snap de vraag niet. Of het heeft idd niks met VC te maken. Kan u Svp voor deze heer de vraag opnieuw stellen zodat ik hem kan beandworden. (zo net mogelijk) Het zit wel degelijk in Vice City Stories! Ik zal een hint geven: Diegene die het zegt is geen personage in VCS. Je hoort het op de radio. Nu is die al stuk makkelijker . misgien Big cohones ofzo iets Nee fout! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.