Ikkes Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Een lijst(je): Sunshine Auto's King Knuts Kermit (was in een film te zien) --> Niet echt een bedrijf Ammunation Een of andere Italiaan restaurant(naam ben ik even vergeten) ----> Niet echt een bedrijf T.U.M.E. Oceans bar ---> Niet echt een bedrijf Semper Fi! Ikkes. Bewerkt: 10 oktober 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Tja SummerBase, zoals je ziet heeft Ikkes meer bedrijven opgenoemd (sterker nog, dat waren volgens mij alle bedrijven die tot nog toe bekend waren). Ik hoop dus dat je begrijpt dat ik het antwoord van Ikkes goed moet keuren. Ikkes heeft weliswaar de goede bedrijven opgenoemd, maar er zit ook een verkeerde bij. Naar mijn weten is Ammu-Nation in nog geen enkele screenshot te zien, corrigeer me als ik het mis heb. Het is uiteraard misschien wel 100% zeker dat de Ammu-Nation ook in GTA Vice City Stories te vinden is, maar dat is tot nu toe nog niet af te leiden van de screenshots. Hier het lijstje zoals ik het in gedachten had: Sunshine Autos T.U.M.E. Construction Semper Fi! King Knuts Kortom: de volgende vraag mag Ikkes stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Oke . Een makkelijke voor de kenner: Wie van de contacten van de Vance Family bleek een undercover Agent te zijn en ik welke missie werd dit bekend? Ikkes. Bewerkt: 10 oktober 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 naam: Brian Forbes missie: Jump Ship Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2006 Helemaal correct . Jij bent. Ikkes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2006 Oké. Dankje, graag gedaan. Even kijken: Waar werd Jock Cranley van gered door de DEA-agenten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2006 van zichzelf lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2006 Oké, volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 srry dat het zo laat is maar hier is de vraag: noem 2 nieuwe gangs uit vcs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Er zijn er meerdere, maar neem de vetgedrukte maar. * Cholos * Los Cabrones * Trailer Park Mafia Bewerkt: 18 oktober 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 ok goed volgend voor jou svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 Wat kan je allemaal vinden in Jenny Mitchell haar villa ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik wil graag een nieuwe regel toevoeggen. Als na 3 dagen nog niks is gepost dan mag de gene van wie de vraag is een andere vraag stellen zodat er dan teminste niet een dooie quiz ontstaat. dus als er morgen nog niks is gepost op de vraag. Wat kan je allemaal vinden in Jenny Mitchell haar villa ? Dan wil ik graag dat Svenie een nieuwe vraag stelt en het andwoord erbij zet Bewerkt: 23 oktober 2006 door rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Als je het zo gaat spelen rinaldootje (), zal ik het antwoord maar even geven. In Jenny Mitchell's huis is te vinden: Een inbreker alarm; Drie shotguns; Een dolle hond; (Een poort om Jenny's huis.) Meer is er (nog) niet bekend over de interieur van Jenny's huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Als je het zo gaat spelen rinaldootje (), zal ik het antwoord maar even geven.In Jenny Mitchell's huis is te vinden: Een inbreker alarm; Drie shotguns; Een dolle hond; (Een poort om Jenny's huis.) Meer is er (nog) niet bekend over de interieur van Jenny's huis. Dat is goed Pietje II. De volgende is voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.