Pietje II Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Goed, volgende vraag: Welke gang in GTA Vice City Stories zijn Rednecks, en waar is het logo van de Rednecks op gebaseerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Trailer Park Mafia Hun 'logo' is de Zuid USA vlag ten tijde van de Burgeroorlog in de VS. Het zuiden was pro-slaverij en later is deze vlag dan ook een beetje het teken van discriminatie tegen het zwarte ras. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) De Gang is volgens mij Trailer Park Mafia. Trailer Park Mafia is een bij één gestoken gang die zich bevindt op het braakliggende terrein bij SunShine cars er zitten dus niet alleen Rednecks bij deze groep althans dat is te herkennen aan het T-Shirt. En de Redneck vlag is een vlag die gebruikt werd door Zuidamerika in de burgeroorlog. Het Logo wordt nu geassocieerd met het spel Grand Theft Auto. De Rednecks komen voor in GTA II en in GTA Vice City Stories. Edit: Preddy was me voor... Bewerkt: 23 oktober 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 In één keer correct Preddy, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Als we het over geschiedenis gaan hebben van de Verenigde Staten kan ik zeggen dat de Confederatievlag niet alleen door het Zuiden gebruikt werd tijdens de burgeroorlog, maar het was sowieso het symbool van de dertien Confederatiestaten. Maar goed, de vlag heeft ook verschillende vormen gehad in de loop der tijd, en bovendien is dit een Vice City Stories quiz dus zullen we het hier ook maar even bij houden. Jammer SummerBase. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik moet dan toch even diegenen die er zo mee bezig zijn op WiKiGTA bedanken, deze vraag stond ongeveer letterlijk in de tekst van de Gang . Volgende vraag dan maar: Wat vind je zoal in de tas van waarschijnlijk Teri of Toni? (hosts van ....) Lijkt me wel duidelijk waar het wegkomt, ik kom op 30 à 31 dingen uit, waarvan ik 1 à 2 niet kan identificeren. @hieronder: Beter zo? Bewerkt: 23 oktober 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 ik snap de vraag niet echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) In het filmpje van Flash FM op MeTV zie je een vrouwentas oftewel een trendy handtas waar volgens Preddy ruim 30 dingen in zitten ik kon er helaas 1 niet indentificeren, maar dat doet er niet toe. Ik kwam 3 keer een tampon tegen en ik heb verder niet meer dingen dubbel gezien. Ik vond in de tas: Tampon, sigarette, rekenmachine, naaldhakje, 2 armbandjes, zonnebril, vibrator, string, chocolade, kauwgom, aansteker, lippestift, deo/muggenspray, gold card / Mastercard, microfoon, zeepsop, 3D bril, pillen, kladblokje, haarborstel, Rubbik, handboeien, spiegel en autosleutels. Ik heb ze niet geteld, maar ik heb gewoon alles opgeschreven op dat ené voorwerp na! @ Hieronder nogmaals het lijstje: Nu hopenlijk een goed lijstje: Tampon, sigarette, rekenmachine, naaldhakje, 2 armbandjes, zonnebril, vibrator, string, chocolade, kauwgom, aansteker, lippestift, pepperspray, gold card / Mastercard, microfoon, tan-o-rame flesje waarschijnlijk gel of iets in die zin, 3D bril, pillen, weegschaal, haarborstel, Rubbik, handboeien, spiegel, autosleutels en een plaatje met een lamp of iets in die zin erop. @ Nogmaals hieronder: Tampon, sigarette, rekenmachine, naaldhakje, 2 armbandjes, zonnebril, vibrator, string, chocolade, kauwgom, aansteker, lippestift, pepperspray, gold card / Mastercard, microfoon, tan-o-rame flesje waarschijnlijk gel of iets in die zin, 3D bril, pillen, haarborstel, Rubbik, handboeien, spiegel, autosleutels en een plaatje met een lamp of iets in die zin erop. Kaartje met Teri en Toni erop, een briefje met Call Me erop en een aantal haren en een voorwerp met Chantelle erop. De ongeidentificeerde zie je hieronder... Ongeidentificeerde item. Bewerkt: 24 oktober 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik vond in de tas: Tampon, sigarette, rekenmachine, naaldhakje, 2 armbandjes, zonnebril, vibrator, string, chocolade, kauwgom, aansteker, lippestift, Tan-o-rama (is overigens zonnecrème) gold card / Mastercard, microfoon, Pepperspray 3D bril, pillen, haarborstel, Rubbik, handboeien, spiegel en autosleutels. Kaartjes met Teri & toni erop briefje van Laz Nepwimpers Doorgestreepte is goedplaatje met een lamp of iets in die zin erop, Die snap ik niet Weegschaal heb ik niet gezien kladblokje, Weet niet helemaal zeker wat je daarmee bedoelt, staat er ook wat op oid? Verder mis ik er nog 2, inclusief jou 'ongeidentificeerde' voorwerp @hieronder: O rly? Verwacht je dan dat ik een vraag stel over iets dat ik in-game heb ontdekt oid? @SB hierboven, heb het geüpdate @SB wederom, heb het geúpdate Bewerkt: 24 oktober 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 Momenteel kun je dit nog beter een http://www.rockstargames.com/vicecitystories-quiz noemen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik dacht dat dit een quiz was maar er worden alleen maar opmerkingen gemaakt de laatste tijd maargoed Bewerkt: 23 oktober 2006 door BigM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 Wie is de volgende om een vraag te stellen??? Mastertuner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Wie is de volgende om een vraag te stellen???Mastertuner De vraag van Preddy is nog niet goed beantwoord >>> Door Dizzee: Geen opmerking op jou John278 maar in het algemeen: Nu weer ontopic! <<< Inderdaad Bewerkt: 30 oktober 2006 door John278 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Ok SummerBase ik reken je antwoord goed. Je ongeïdentificeerd voorwerp is een scheermesje, zie o.a. dit plaatje uit deze zoekopdracht. Dat potje Chantelle leek mij parfum (Als het een easteregg is van Chanel, ofwel dit potje) Bewerkt: 24 oktober 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) aangezien niemand meer wat vraagt maak ik het maar gemakelijk volgende vraag hoe heet de doktor die onder andere Reni Wassulmaier een man/vrouw heeft gemaakt http://nl.wikigta.org/images/thumb/0/05/200px-Reni1.JPG Bewerkt: 25 oktober 2006 door BigM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik was aan de beurt hoor je kan niet zo maar even een vraag stellen zonder dat je daar toestemming van de persoon hebt die aan de beurt is en dat ben ik, maar laat ik maar even antwoordt geven op je vraag dat is 'Dr. Abner Horowitz'. Mag ik nu wel de volgende vraag stellen zonder dat je me onderbreekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.