Jump to content

VCS Quiz

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

108

• Basssss

89

• Nissan

85

• vice infernusX

52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Hoeveel snorharen heeft het hoofdpersonage?

Lol, geen? Je bent trouwens niet aan de beurt. ;)

Oh, maar wie dan? Ik zag geen vraag staan! Het natwoord is trouwens goed ^_^

Geplaatst:
Hoeveel snorharen heeft het hoofdpersonage?

Lol, geen? Je bent trouwens niet aan de beurt. ;)

Oh, maar wie dan? Ik zag geen vraag staan! Het natwoord is trouwens goed ^_^

We wachten tot er een nieuwe vraag komt van Forumrunner, het is namelijk zijn beurt. :Y

Geplaatst:

Vic is een man, en soms zie je dat hij zich niet heeft gescheerd. Dus het kan ook een ander antwoord zijn :puh:

Geplaatst:

Rakker126s vraag telt niet, Forumrunner mag de volgende vraag stellen. Totdat hij heeft gereageerd met een nieuwe vraag wil je niemand anders mee zien posten.

Geplaatst:

Bedankt hoor ASPHALT, (Waarom zei je eigenlijk Dutchhawk?). Maar goed, Mijn vraag is :

>>> Door ASPHALT: Wanneer je online twee namen gebruikt krijg je soms van dat soort dingen.. :7 <<<

Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''?

Geplaatst:
Bedankt hoor ASPHALT, (Waarom zei je eigenlijk Dutchhawk?). Maar goed, Mijn vraag is :

>>> Door ASPHALT: Wanneer je online twee namen gebruikt krijg je soms van dat soort dingen.. :7 <<<

Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''?

12 mischien.

Geplaatst:

Drie.

Geplaatst:

3, allemaal op dezelfde plek. Twee staan er, en één ligt erachter/tussen.

Nu zul je zien dat er nog ergens anders busjes lagen...

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Drie.

:Y

• 4 weken later...
Geplaatst:

Als je goed hebt gekeken zie je dat Forumrunner de post van Basssss heeft ge-quoted.

Dit betekend dus dat Basssss de volgende vraag kan stellen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...