rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hoeveel snorharen heeft het hoofdpersonage? Reageren
Basssss Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hoeveel snorharen heeft het hoofdpersonage? Lol, geen? Je bent trouwens niet aan de beurt. Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hoeveel snorharen heeft het hoofdpersonage? Lol, geen? Je bent trouwens niet aan de beurt. Oh, maar wie dan? Ik zag geen vraag staan! Het natwoord is trouwens goed Reageren
Basssss Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hoeveel snorharen heeft het hoofdpersonage? Lol, geen? Je bent trouwens niet aan de beurt. Oh, maar wie dan? Ik zag geen vraag staan! Het natwoord is trouwens goed We wachten tot er een nieuwe vraag komt van Forumrunner, het is namelijk zijn beurt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Vic is een man, en soms zie je dat hij zich niet heeft gescheerd. Dus het kan ook een ander antwoord zijn Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Rakker126s vraag telt niet, Forumrunner mag de volgende vraag stellen. Totdat hij heeft gereageerd met een nieuwe vraag wil je niemand anders mee zien posten. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Bedankt hoor ASPHALT, (Waarom zei je eigenlijk Dutchhawk?). Maar goed, Mijn vraag is : >>> Door ASPHALT: Wanneer je online twee namen gebruikt krijg je soms van dat soort dingen.. <<< Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Bedankt hoor ASPHALT, (Waarom zei je eigenlijk Dutchhawk?). Maar goed, Mijn vraag is :>>> Door ASPHALT: Wanneer je online twee namen gebruikt krijg je soms van dat soort dingen.. <<< Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''? 12 mischien. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Bedankt hoor ASPHALT, (Waarom zei je eigenlijk Dutchhawk?). Maar goed, Mijn vraag is :>>> Door ASPHALT: Wanneer je online twee namen gebruikt krijg je soms van dat soort dingen.. <<< Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''? Drie. Reageren
Angel_of_Dark Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''? 3, allemaal op dezelfde plek. Twee staan er, en één ligt erachter/tussen. Nu zul je zien dat er nog ergens anders busjes lagen... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Bedankt hoor ASPHALT, (Waarom zei je eigenlijk Dutchhawk?). Maar goed, Mijn vraag is :>>> Door ASPHALT: Wanneer je online twee namen gebruikt krijg je soms van dat soort dingen.. <<< Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''? Drie. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 wie mag nu bass of angel of dark Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Als je goed hebt gekeken zie je dat Forumrunner de post van Basssss heeft ge-quoted. Dit betekend dus dat Basssss de volgende vraag kan stellen Reageren
Basssss Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Eerstvolgende die reageerd mag vraag bedenken, ik kan niks verzinnen. Reageren
-Blade- Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik weet er één. Welke missie heeft dezelfde naam als een game? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.