Basssss Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik weet er één.Welke missie heeft dezelfde naam als een game? Soldier? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Nee, die bedoel ik niet. Blitzkrieg. Reageren
-Blade- Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Nee, die bedoel ik niet. Blitzkrieg. Da's goed. Jij bent! Reageren
Basssss Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Nee, die bedoel ik niet. Blitzkrieg. Da's goed. Jij bent! Eerstvolgende mag vraag bedenken, ik weet er nog steeds geen. Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Makkelijke dan: Uit hoeveel leden bestaat de Vance Crime Family? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 2 Victor en Lance Vance En al hun personeel. (van de bedrijven) Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 2 Victor en Lance Vance Antwoord is goed Jij mag de volgende vraag stellen Reageren
wupie Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 ok dit is denk ik wel een moeilijke in welke missie kom je Pastor Richards tegen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 In GTA Vice City Stories kom je Pastoor Richards Nooit Tegen. Reageren
wupie Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 sorry ik dacht even aan vice city ok dan nu een andere vraag wat is de gang auto van de De Patrol Invest Group en waar kan je die het meest vinden Reageren
Basssss Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 sorry ik dacht even aan vice cityok dan nu een andere vraag wat is de gang auto van de De Patrol Invest Group en waar kan je die het meest vinden Baggage Handler, op het vliegveld. Reageren
wupie Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 sorry ik dacht even aan vice cityok dan nu een andere vraag wat is de gang auto van de De Patrol Invest Group en waar kan je die het meest vinden Baggage Handler, op het vliegveld. ok goed zo nu ben jij Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Van mij mag bassssss nogsteeds een vraag stellen, maar ik wil wel even een opmerking maken. De Vraag was 'in welke missie kom je Pastor Richards tegen' Ik gaf het andwoord 'In GTA Vice City Stories kom je Pastoor Richards Nooit Tegen.' Dit andwoord is als je het goed bekijkt correct. Dus eigenlijk zou deze vraag aan mij toebehoren. Maar gezien het feit dat ik geen slechte jongen wilt zijn laat ik deze vraag dus gewoon bij basssss. Maar wou hier aleen even een opmerking over maken. Rinaldootje EDIT: Bericht 900 van dit topic Bewerkt: 9 april 2009 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.