coolgreentea Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Laat ik dan maar het antwoordt geven. Tot nu toe zijn er als ik het me niet vergis 3 afbeeldingen naar voren gekomen van bedrijven of andere factoren die daar mee te maken hebben en dat zijn de volgende: Semper Fi, T.U.M.E Construction en Sunshine Auto's, temminste zo staat het op het bord. Op de screens hebben we als ik me niet vergis dit alleen maar gezien. Semper Fi lijkt me een soort van behandelings centrum of iets met electronica en T.U.M.E Constructions een soort van garage en Sunshine Auto's (cars) is natuurlijk de wel bekende Auto garage op het Main Land. Ik had de screens van deze bedrijven toch al in een mapje gezet vorige week dus ik heb ze nog even snel geupload. Ik hoop dat hij goed is! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Laat ik dan maar het antwoordt geven. Tot nu toe zijn er als ik het me niet vergis 3 afbeeldingen naar voren gekomen van bedrijven of andere factoren die daar mee te maken hebben en dat zijn de volgende: Semper Fi, T.U.M.E Construction en Sunshine Auto's, temminste zo staat het op het bord. Op de screens hebben we als ik me niet vergis dit alleen maar gezien. Semper Fi lijkt me een soort van behandelings centrum of iets met electronica en T.U.M.E Constructions een soort van garage en Sunshine Auto's (cars) is natuurlijk de wel bekende Auto garage op het Main Land. Ik had de screens van deze bedrijven toch al in een mapje gezet vorige week dus ik heb ze nog even snel geupload. Ik hoop dat hij goed is! ??? Ik denk dat je dit in het verkeerde topic neer heb gezet. Je bent bedoeld een andwoord op de vraag Wat is het grootste hidden interior van Vice City Stories? te geven. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Wat is het grootste hidden interior van Vice City Stories? Hyman Memorial Stadium Exacter graag, zover ik weer heeft VCS geen stadion interieur. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Hyman memorial stadium, op de locatie waar Phill collins zijn optreden geeft. Die hele zaal. Ahoewel dit wel gewoon in de blue Hell zit, Bewerkt: 6 mei 2009 door Rinaldootje Reageren
Basssss Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Hyman memorial stadium, op de locatie waar Phill collins zijn optreden geeft. Die hele zaal. Ahoewel dit wel gewoon in de blue Hell zit, Oftewel Phil's Concertzaal... Maar het is wel goed, jouw beurt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Welke talen worden er allemaal in Vice city gesproken Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 spaans: mendez brotherz, los cabrones engels: bijna heel vice city mexicaans: cholos deze talen spreken ze denk ik Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 ik reken hem goed, Maar mexicaans is toch spaans? of heb ik het nou fout. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 oke dit is de nieuwe vraag: in welke missie zit je de hele missie in een rode infernus see you Vice Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) oke dit is de nieuwe vraag: in welke missie zit je de hele missie in een rode infernus see you Vice Accidents Will Happen van Reni Wassulmaier. Bewerkt: 11 mei 2009 door Mr-Triple-X Reageren
vice infernusX Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 dat is het goede antwoord Triple jij mag de volgende vraag stellen Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Elke keer als je 10 ballonnen kapot schiet krijg je een nieuw wapen unlocked bij je safehouse. Geef aan bij hoeveel aantal ballonnen je welk wapen krijgt. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Elke keer als je 10 ballonnen kapot schiet krijg je een nieuw wapen unlocked bij je safehouse.Geef aan bij hoeveel aantal ballonnen je welk wapen krijgt. 10 Red Balloons - Pistol 60 Red Balloons - Armor 20 Red Balloons - Scorpion 70 Red Balloons - Flamethrower 30 Red Balloons - Stubby shotgun 80 Red Balloons - Equalizer 40 Red Balloons - Molotov cocktails 90 Red Balloons - Sniper rifle 50 Red Balloons - AK-47 99 Red Balloons - M249 laterz Vice Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Elke keer als je 10 ballonnen kapot schiet krijg je een nieuw wapen unlocked bij je safehouse.Geef aan bij hoeveel aantal ballonnen je welk wapen krijgt. 10 Red Balloons - Pistol 60 Red Balloons - Armor 20 Red Balloons - Scorpion 70 Red Balloons - Flamethrower 30 Red Balloons - Stubby shotgun 80 Red Balloons - Equalizer 40 Red Balloons - Molotov cocktails 90 Red Balloons - Sniper rifle 50 Red Balloons - AK-47 99 Red Balloons - M249 laterz Vice Dit is wel goed, maar je hebt niet alles. Je moet 60, 70, 80, 90 en 99 ook nog doen. Oh nee, je hebt alles. Las even niet door. Het is allemaal goed, jij mag nu. Bewerkt: 13 mei 2009 door Mr-Triple-X Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Die heeft hij ernaast tegenaan gedaan 10 Red Balloons - Pistol 60 Red Balloons - Armor 20 Red Balloons - Scorpion 70 Red Balloons - Flamethrower 30 Red Balloons - Stubby shotgun 80 Red Balloons - Equalizer 40 Red Balloons - Molotov cocktails 90 Red Balloons - Sniper rifle 50 Red Balloons - AK-47 99 Red Balloons - M249 Zie je. Ik verduidelijk hem wel even voor je 10 Red Balloons - Pistol 20 Red Balloons 30 Red Balloons - Stubby shotgun 40 Red Balloons - Molotov cocktails 50 Red Balloons - AK-47 60 Red Balloons - Armor 70 Red Balloons - Flamethrower 80 Red Balloons - Equalizer 90 Red Balloons - Sniper rifle 99 Red Balloons - M249 >>> Door ASPHALT: Kijk zelf ook even goed, hij heeft zijn bericht bewerkt met de zin "Oh nee, je hebt alles. Las even niet door. Het is allemaal goed, jij mag nu." Dus hij had het inmiddels al gezien. In het vervolg even kijken, aardig dat je dit doet maar je had onder andere jezelf een hoop werk kunnen besparen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.