vice infernusX Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) hey bedankt he rinaldootje toen ik het begin van het bericht van tripleX begon te lezen dacht ik al die andere red balloons staan erachter hier komt de nieuwe vraag: noem alle missies waarin je Phil (Cassidy) tegenkomt laterz Vice Bewerkt: 14 mei 2009 door vice infernusX Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Cleaning House Conduct Unbecoming Cholo Victory (Opdrachtgever) Boomshine Blowout (Opdrachtgever) Truck Stop (Opdrachtgever) Marked Men (Opdrachtgever) Blitzkrieg Strikes Again Over the Top Reageren
vice infernusX Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Cleaning House Conduct Unbecoming Cholo Victory (Opdrachtgever) Boomshine Blowout (Opdrachtgever) Truck Stop (Opdrachtgever) Marked Men (Opdrachtgever) Blitzkrieg Strikes Again Over the Top das goed rinaldootje ook al kom je phil niet tegen in de missie conduct unbecoming dan krijg je zijn oude huis maar ik reken het toch goed jij mag de volgende vraag stellen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Dankje een lastige, Hoeveel geld haal je op zonder de bonussen bij de taximissies Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Dankjeeen lastige, Hoeveel geld haal je op zonder de bonussen bij de taximissies Verschilt. Licht eraan welke ritten je krijgt, en hoeveel ritten je neemt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 verschilt is het goede andwoord. Dit is een van de missies waarbij je geen zekerheid hebt over wat je salaris is, de ene rit krijg me maar $2 de andere rit al meteen $200. KillerZero86 jij mag de volgende vragen Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 We zijn inmiddels al een week verder en er is nog niet gepost. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Haha, nooit gedacht dat verschilt het goede antwoord zou zijn. Een makkelijke tussendoor: Welk van Victor's vijanden overleefd het langst? Reageren
Basssss Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) Welk van Victor's vijanden overleefd het langst? Victor's moeder. En als dat wat te ver gezocht is, is het Jerry Martinez. Bewerkt: 25 mei 2009 door Basssss Reageren
wupie Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Welk van Victor's vijanden overleefd het langst? Victor's moeder. En als dat wat te ver gezocht is, is het Jerry Martinez. licht er aan wie je als eerst neer schiet het kan dan ook Diego Mendez zijn. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Welk van Victor's vijanden overleefd het langst? Victor's moeder. En als dat wat te ver gezocht is, is het Jerry Martinez. Victor's moeder was inderdaad te ver gezocht, ik zocht naar de Mendez Brothers, dus dit reken ik goed! Volgende vraag voor jou Basssss! Reageren
wupie Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Welk van Victor's vijanden overleefd het langst? Victor's moeder. En als dat wat te ver gezocht is, is het Jerry Martinez. Victor's moeder was inderdaad te ver gezocht, ik zocht naar de Mendez Brothers, dus dit reken ik goed! Volgende vraag voor jou Basssss! maar ik had de mendez broeders Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Welk van Victor's vijanden overleefd het langst? Victor's moeder. En als dat wat te ver gezocht is, is het Jerry Martinez. Victor's moeder was inderdaad te ver gezocht, ik zocht naar de Mendez Brothers, dus dit reken ik goed! Volgende vraag voor jou Basssss! maar ik had de mendez broeders Pff geen zin in gezeur. Als Basssss het goed vind mag jij de vraag wel hebben, maar strikt genomen maakte jij ook de keuze uit twee, dus was je antwoord even goed als dat van Basssss. En daarmee won Basssss omdat hij eerder was. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Welk van Victor's vijanden overleefd het langst? Victor's moeder. En als dat wat te ver gezocht is, is het Jerry Martinez. Victor's moeder was inderdaad te ver gezocht, ik zocht naar de Mendez Brothers, dus dit reken ik goed! Volgende vraag voor jou Basssss! maar ik had de mendez broeders Pff geen zin in gezeur. Als Basssss het goed vind mag jij de vraag wel hebben, maar strikt genomen maakte jij ook de keuze uit twee, dus was je antwoord even goed als dat van Basssss. En daarmee won Basssss omdat hij eerder was. Technisch gezien is het Jerry Martinez. Hij is namelijk al eerder een vijand van Victor dan de Mendez Brothers. (Je ontmoet hem eerder) Maar de nieuwe vraag: Wat zijn alle manieren om aan een Hunter komen? Bewerkt: 27 juni 2009 door Basssss Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) In GTA Vice City Stories steelt Victor Vance een Hunter van Fort Baxter Air Base in opdracht van Ricardo Diaz. In de daaropvolgende missie bestookt hij een gebouw waarin Diego Mendez zich schuilhoudt met raketten. Naast het verschijnen in deze twee missies is er ook een zijmissie met de Hunter namelijk Skywolf, waarin het de bedoeling is om zo snel mogelijk een parcour af te leggen terwijl je enkele doelwitten uitschakeld. Het is natuurlijk ook mogelijk om de Vigilante missies met de Hunter te starten. Deze missie heet dan gek genoeg niet Vigilante, maar Brown Thunder. Dit is een verwijzing naar de film Blue Thunder, waarin een helikopter ook een grote rol speelt. Bewerkt: 27 juni 2009 door ASPHALT Niet zomaar overnemen, citaat ingevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.