SalvatoreLeone Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Sorry jongens voor de late reactie maar hier komtie dan: Er staan 3 sportwagens bij het feest op Starfish Island in de missie: Conduct Unbecoming. Welke auto's zijn dit en welke kleur hebben ze? 2x infernus (een witte en een rode) en een banshee(in het blauw) Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Sorry jongens voor de late reactie maar hier komtie dan: Er staan 3 sportwagens bij het feest op Starfish Island in de missie: Conduct Unbecoming. Welke auto's zijn dit en welke kleur hebben ze? 2x Infernus (een witte en een rode) en een Banshee(in het blauw) Is dat nu juist of niet?? Reageren
Nissan Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Stuur de vragensteller een PB met een vraag of hij 't antwoord wil nakijken . Reageren
martin7 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Dat antwoord klopt . Sorry dat het zolang duurde. Was vergeten te zeggen dat ik op vakantie was. Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ok dus volgende vraag is voor mij: Hoeveel kratten Boomshine heeft Phil Cassidy achter op zn auto staan tijdens de missie Marked Men?? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Snelle gok omdat ik weg moet: Zes? Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Snelle gok omdat ik weg moet: Zes? Dingdingdingdingding,right answer!! Jij bent!! grtz Reageren
Basssss Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Snelle gok omdat ik weg moet: Zes? Dingdingdingdingding,right answer!! Jij bent!! grtz Wie van z'n familie heeft Ricardo Diaz van kant gemaakt? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Zijn broer. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Lol ik gokte maar wat Maar oke. Hoeveel missies krijg je in totaal van de personen die het einde van de verhaallijn niet gaan halen? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Beide fout Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.