Basssss Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Lol, dan mag Basssss van mij een nieuwe VCS!!!!!!!!!!!!!! vraag stellen. Nee, jij mag, want ik weet even geen vragen voor VCS. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Kak . Geef mij alle zinnetjes die alle gangleden in de game kunnen zeggen. EN NU NIET ZEGGEN DAT DIT LASTIG IS! Reageren
DingKing Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 2. Goed, en ik merk nu ook dat ik door DingKing in verwarring ben geraakt met LCS terwijl dit de VCS Quiz is. :$ Reni is een personage uit VCS en ik stelde een vraag over haar.... Dus ik ben niet in de war... Ga maar weer verder met de quiz! Reageren
Basssss Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 2. Goed, en ik merk nu ook dat ik door DingKing in verwarring ben geraakt met LCS terwijl dit de VCS Quiz is. /> Reni is een personage uit VCS en ik stelde een vraag over haar.... Dus ik ben niet in de war... Ga maar weer verder met de quiz! Ík raakte in verwarring dóór jouw. Beter lezen. Reageren
DingKing Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 2. Goed, en ik merk nu ook dat ik door DingKing in verwarring ben geraakt met LCS terwijl dit de VCS Quiz is. /> Reni is een personage uit VCS en ik stelde een vraag over haar.... Dus ik ben niet in de war... Ga maar weer verder met de quiz! Ík raakte in verwarring dóór jouw. Beter lezen. Mijn excuses ! Ga maar door met de quiz >>> Door ASPHALT: Doe dit in het vervolg via PB, en geen gelieve geen overbodige quotes.. <<< Reageren
The360box Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Iemand nog? weet niet wie er is? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Kak . Geef mij alle zinnetjes die alle gangleden in de game kunnen zeggen. EN NU NIET ZEGGEN DAT DIT LASTIG IS! CG is dus nu. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Inderdaad, ik ben, en wacht nog steeds op antwoorden . Reageren
NummerLock Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Inderdaad, ik ben, en wacht nog steeds op antwoorden . denk je echt dat iemand het antwoord gaat geven??? Reageren
Nissan Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ja eigenlijk wel, als je ervan uitgaat dat de vraag eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is als hij lijkt. Het kost alleen wat tijd om op het antwoord te komen. En ik ga niet kijken of je één of twee regeltjes mist, dus kom op, wees niet zo lui en ga de gangs afluisteren zou ik zeggen .1 Reageren
NummerLock Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ja eigenlijk wel, als je ervan uitgaat dat de vraag eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is als hij lijkt. Het kost alleen wat tijd om op het antwoord te komen. En ik ga niet kijken of je één of twee regeltjes mist, dus kom op, wees niet zo lui en ga de gangs afluisteren zou ik zeggen .1 Nou, op deze manier wordt het nog wel paar maanden w8en op antwoord Reageren
The360box Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 We hebben de hééle vakantie, maar er zijn toch wel meerderre gangs? Reageren
Nissan Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Stelletje zeurpieten... De zinnetjes van je eigen gang (zowel redneck als modern), Cubans en Bikers. Kom op zeg... Reageren
Nissan Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Omdat jullie toch zo verschrikkelijk lui zijn en niet effe de handen uit de mouwen willen steken omdat ik voor de verandering geen "opzoekvraag" stel, mag de volgende die dit leest een vraag stellen . Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 (bewerkt) Vanuit wat voor een wagen bestuur jij de Domestobot in de missie Domo Arigato Domestoboto. En dit is wel een heel makkelijke, Maar misschien komt er hier weer leven in. Bewerkt: 12 maart 2010 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.