vice infernusX Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Bij gebrek aan inspiratie mag de volgende een vraag stellen Reageren
Nissan Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 That will be me. Welke 2 soorten Colt Python's komen voor in de game? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Een met (Equalizer), en een zonder (Phil, in Blitzkrieg Stikes Again geloof ik) vizier/scope. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Was ook wel een beetje simpel, volgende voor ASPHALT Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Sorry voor het uitblijven van de vraag, ben dit weekend amper thuis geweest. Next; Hoe noemen Mendez' mannen Reni Wassulmaier? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 ze noemen haar Freak of nature Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Jammer, ik dacht dat men minder goed zou opletten. :') Maargoed, volgende voor jou Vice! Reageren
vice infernusX Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Jammer, ik dacht dat men minder goed zou opletten. :') Maargoed, volgende voor jou Vice! volgende vraag: welke song hoor je normaal in de missie Jive Drive als je de radio niet omschakel Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Fresh 105FM En daarop kan je dan het nummer It's like that Van Run D.M.C. Horen. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Fresh 105FM En daarop kan je dan het nummer It's like that Van Run D.M.C. Horen. Volgende vraag voor Rinaldootje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Op dit moment is het voor buitenstaanders (waaronder ik) heel lastig om te controleren wie er wel en niet in BeaT DowN zit. Leden van BeaT DowN die ook in OWN zitten, kunnen in het geval van een BeaT DowN poll aan de bel trekken. Toch? /> Snapmap vraag: Waar ben ik? en waar kijk ik naartoe? Ik zie een vliegtuig, Maar ook zie ik boten Achter me zie ik de kermis. Meer hint volgen als jullie het niet kunnen raden. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Op dit moment is het voor buitenstaanders (waaronder ik) heel lastig om te controleren wie er wel en niet in BeaT DowN zit. Leden van BeaT DowN die ook in OWN zitten, kunnen in het geval van een BeaT DowN poll aan de bel trekken. Toch? /> Snapmap vraag: Waar ben ik? en waar kijk ik naartoe? Ik zie een vliegtuig, Maar ook zie ik boten Achter me zie ik de kermis. Meer hint volgen als jullie het niet kunnen raden. op een van deze twee plaatsen op de rechter plaats bij je derde save house kun je (in PS2 versie) de Skimmer zien achter je de kermis en op het water boten zien varen. En links ergens dicht bij het vliegveld is ook een mogelijkheid Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 (bewerkt) graag 1 antwoord en ze zijn beide fout. Extra hint Dit is de boot die ik zie. Bewerkt: 26 maart 2010 door Rinaldootje Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Sta je hier bedoel je met een vliegtuig een bestuurbare of die passagiersvliegtuigen op het vliegveld Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Fout. En over dat vliegtuigje. Tsja als ik die hint zou geven dan weet je het denk ik wel meteen. Het mag wel uitdagend blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.